Babycall?

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som kan anbefale en god babycall? Jeg har to barn fra før og har prøvd diverse, uten å være helt fornøyd. Flere av dem tar inn andre unger i nærheten og noen lager skurrelyder selv om barnet er rolig. Må ha en det går an å stole på :) Noen med gode erfaringer??

Er veldig fornøyd med avent med skjerm slik at man ser hvor mange grader d er i vogna. På soverommey jar vi luvion kamra. Kunne ikke vært uten! :-)

Jeg har blitt anbefalt Neonate Babycall. Den er fin med termostat. Fint å ha kontroll på tempen i vognen hvis barnet sover ute om vinteren :-)

Følger med litt på denne. Skal ikke være fare for at den skal ta inn noen barn i nærheten uansett type, for vi bor i en gate full av pensjonister ;)

Har også blitt anbefalt neonate.

Hadde avent sist, og den tok inn signaler fra politi- og legehelikopter når de fløy over oss. (Som var ofte i Oslo!)

Neonate hadde vi sist :) Veldig fornøyd. Hadde avent med første, og opp til flere ganger fikk vi inn andre, på tross av den gang lite unger i nabolaget.. Nå tenker jeg på den avent som har to veis kommunikasjon, musikk og stjernehimmel :P Prøve noe annet enn tidligere liksom ;)

Neonate hadde vi sist :) Veldig fornøyd. Hadde avent med første, og opp til flere ganger fikk vi inn andre, på tross av den gang lite unger i nabolaget.. Nå tenker jeg på den avent som har to veis kommunikasjon, musikk og stjernehimmel :P Prøve noe annet enn tidligere liksom ;)

Neonate her også. Den har også utrolig god batterilevetid :)

Vi har Avent SCD 535 etter storebror. Den har fungert godt for oss ❤️ Den var best i test i 2013 og her er info om den http://www.klikk.no/foreldre/philips-avent-babycall-1446696.ece

Gikk 1 år før vi oppdaget at man kunne justere sensibiliteten på den så vi hørte på mye pusting det første året :P

Vi hadde samme til storesøster her i huset, og elsket den! Kjøpte samme når jeg mista foreldredelen i vaskebøtta, og enda en når jeg hev foreldredelen i vaskemaskinen :p
Har kjøpt nå den nyeste versjonen av denne :)

Vi har brukt neonate på første, eg veldig fornøyd med denne, så det blir nok denne nå også :)

Vi hadde samme til storesøster her i huset, og elsket den! Kjøpte samme når jeg mista foreldredelen i vaskebøtta, og enda en når jeg hev foreldredelen i vaskemaskinen :p
Har kjøpt nå den nyeste versjonen av denne :)

He he etter jr begynte å gå så kastet han foreldreenhet i do :p Da ville den bare virke når den sto på lading. 1 år senere funket den plutselig igjen :)
❤️

Benyttet 25% salg på Barnas Hus, og kjøpte babycall i dag :) Ble Avent med stjernehimmel :) Virker helt super. Ingen skurring selv om enhetene var rett ved siden av hverandre. Den har nattlys, rolig melodi og stjernehimmel. Alt kunne skrus av og på fra foreldreenheten, samtidig som man kan justere lyd og velge hvor lenge det skulle være på. Har 2 veis kommunikasjon og temperaturmåler. Var det jeg fant ut etter få minutters testing :)

Back
Topp