Babycall?

Vedfolner

Flørter med forumet
Heisann dere!

Nå reiser far her i huset snart på sjøen igjen og jeg blir alene i fire uker, og da ser jeg for meg at det kan være greit med en babycall jeg kan ta med meg rundt mens Miika sover. Visse ting, som å vaske klær eller løpe en snartur ut med hundene i hundegården på morran, må jo gjøres selv når gubben ikke er hjemme. Det er jo så mange babycall-typer å velge i, og jeg har virkelig ikke peiling på hva som er bra og ikke. Noen som har forslag til en babycall med god rekkevidde? Hvorvidt det er video og andre fancy greier på den spiller liten rolle så lenge lyden er allright og den tåler at jeg forsvinner ned i kjelleren en kjapp tur :)

Jeg liker at bsbyenheten er liten og mobil. Mao ikke med kamera og lys og lyd og sånn der.

Jeg vil nemlig bruke den mest av alt i vogna mens babyen sover ute, og at den da viser temp hos babyen på min enhet er noe jeg verdsetter. Både sommer og vinter.

Mener vi har en fra Nova fra de eldste, men usikker på om.den virker skikkelig. Tror det blir neonate om vi skal ha ny, av de jeg ser på nettsiden til barnas hus i alle fall
Skal sjekke litt.

Evt smartnova som vel da er tilsvarende den vi har/hadde

Vi kjøpte neonate og er veldig fornøyd med vår ;) God rekkevidde så fremt du ikke bor i en betongbunker :)

Mannen har bestilt supernova på flust i dag, så da ble det ny

Back
Topp