Babycall

tweety78

Elsker forumet
Noen som kan anbefale en god type babycall? Og evt. hvilken jeg IKKE burde vurdere? Er så vanskelig å velge...og vil ha en som ikke skurrer og bråker så mye da jeg bare skal bruke den om natten.

Vi har philips, og er veldig fornøyde. Har 2 stk, de er like, men den ene driver og skurrer og sender i ny og ne. Aner ikke hva det kommer av.

Vi bruker dem bare om kvelden og når dem sover på dagtid da, men er veldig fornøyd. De er litt store så det er litt pes å dra dem med seg på tur.

Vi har topcom og synes den fungerer utmerket!

ORIGINAL: tonemoren

Vi har philips, og er veldig fornøyde. Har 2 stk, de er like, men den ene driver og skurrer og sender i ny og ne. Aner ikke hva det kommer av.

Vi bruker dem bare om kvelden og når dem sover på dagtid da, men er veldig fornøyd. De er litt store så det er litt pes å dra dem med seg på tur.

sign

vi har inte fått in något annat än gutten som bor vegg i vegg, för dem har philips og, men då bara skiftar vi kanal.. e kjempeförnöjd.. har hört så många väninnor som har haft andra og fått in både de ena å de andra på sina baby calls.. min bäste väninna fick in en mannestemma en gång när gutten hennes var nyfödd, tror du hon skvatt upp av sofaen då eller? panik, en man på soverummet.. men de va de ju så klart inte..

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Jeg har Super nova babycall og er veldig fornøyd! Den tar inn det som skjer rundt den, men jeg tror man kan skru ned følsomheten.. Den er ihvertfall veldig bra syns jeg da!![:D]
begge enhetene kan brukes både på strøm og med batteri. Oppladbare..

Enig! Knall bra. Tror der ligger på rundt tusen lappen. Våre er kjøpr på babyshop

ORIGINAL: litenängel84

ORIGINAL: tonemoren

sign

vi har inte fått in något annat än gutten som bor vegg i vegg, för dem har philips og, men då bara skiftar vi kanal.. e kjempeförnöjd.. har hört så många väninnor som har haft andra og fått in både de ena å de andra på sina baby calls.. min bäste väninna fick in en mannestemma en gång när gutten hennes var nyfödd, tror du hon skvatt upp av sofaen då eller? panik, en man på soverummet.. men de va de ju så klart inte..

Jeg har fått inn en annen unge 1 gang. Masse skurring og babyhyl under skurringa. Jeg løp jo ned selvfølgelig, men der sov barnet søtt. Skiftet kanal så var det jo greit.

Men nå bruker vi begge kanalene siden vi har 2 unger, men har ikke fått inn flere unger for det.

Jeg tror jeg også hadde fått panikk hvis jeg hørte en mannsstemme på callingen ja! [&:]

TopCom 1010 på Clas Ohlson til 399,- er best i test..[;)] Vi har den,og er veldig fornøyd..[:)]

Vi bruker en som vi köpt på nett i Sverige, http://www.bosieboo.com
Den är helt suverän!
MED kamera, så du behöver inte gå in till barnet och störa, du SER vad h*n driver på med!

Ger den så mye reklam att jag borde få provision, några vänner som köpt och några som vurderer det [;)]

Om det är ett alternativ så Vet jag inte vad det kostar att få den sänd till Norge, men om du har bekanta i Sverige så be dem sända dit [;)]

ORIGINAL: Therese1986

Vi har topcom og synes den fungerer utmerket!

vi har også den, men den piper så mye(sender signal)

så litt vondt å bruke den på natta...

bruker dere den på natta?

Back
Topp