Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tonemoren
Vi har philips, og er veldig fornøyde. Har 2 stk, de er like, men den ene driver og skurrer og sender i ny og ne. Aner ikke hva det kommer av.
Vi bruker dem bare om kvelden og når dem sover på dagtid da, men er veldig fornøyd. De er litt store så det er litt pes å dra dem med seg på tur.
ORIGINAL: *JuLiAnE*
Jeg har Super nova babycall og er veldig fornøyd! Den tar inn det som skjer rundt den, men jeg tror man kan skru ned følsomheten.. Den er ihvertfall veldig bra syns jeg da!![:D]
begge enhetene kan brukes både på strøm og med batteri. Oppladbare..
ORIGINAL: litenängel84
ORIGINAL: tonemoren
Vi har philips, og er veldig fornøyde. Har 2 stk, de er like, men den ene driver og skurrer og sender i ny og ne. Aner ikke hva det kommer av.
Vi bruker dem bare om kvelden og når dem sover på dagtid da, men er veldig fornøyd. De er litt store så det er litt pes å dra dem med seg på tur.
sign
vi har inte fått in något annat än gutten som bor vegg i vegg, för dem har philips og, men då bara skiftar vi kanal.. e kjempeförnöjd.. har hört så många väninnor som har haft andra og fått in både de ena å de andra på sina baby calls.. min bäste väninna fick in en mannestemma en gång när gutten hennes var nyfödd, tror du hon skvatt upp av sofaen då eller? panik, en man på soverummet.. men de va de ju så klart inte..