Babycall!!

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Har dere kjøpt? Eller har dere fra før?
Hvilken type? Vår gamle er ødelagt så leter etter ny! Synes den nabby høres spennende ut, men usikker - noen med erfaring?

Vi har kjøpt avent sin med kamera, fordi den var på tilbud nå nettopp så vi prøver den å ser. Vi kommer til å kjøpe en til hvis den er dårlig på rekkevidde. Gubben vil gjerne få gjort ting ute og ;)

Nabby lurte vi litt på, men et par vi kjenner skal kjøpe seg ny fordi de er ikkje fornøyd med den, og anbefalte ikkje oss den.. Mener det var noe med at den var dårlig på rekkevidden.. Men kan jo være den fungerer bra inne i huset og ikkje trenger en god rekkevidde?

Vi har kjøpt avent sin med kamera, fordi den var på tilbud nå nettopp så vi prøver den å ser. Vi kommer til å kjøpe en til hvis den er dårlig på rekkevidde. Gubben vil gjerne få gjort ting ute og ;)

Nabby lurte vi litt på, men et par vi kjenner skal kjøpe seg ny fordi de er ikkje fornøyd med den, og anbefalte ikkje oss den.. Mener det var noe med at den var dårlig på rekkevidden.. Men kan jo være den fungerer bra inne i huset og ikkje trenger en god rekkevidde?

Vet du hvilken tlf de brukte? Er rekkevidden jeg også er skeptisk til, for når jeg søker på erfaringer så er et helt klart flest som mener det er kjempegod rekkevidde, mens noen få er veeeeldig misfornøyd.... Kanskje det har med telefonen å gjøre

Jeg har fått i gave av gamlesjefen min :-D Mørkeblå stelleveske fra Kipling - kjempefin og praktisk!

Vet du hvilken tlf de brukte? Er rekkevidden jeg også er skeptisk til, for når jeg søker på erfaringer så er et helt klart flest som mener det er kjempegod rekkevidde, mens noen få er veeeeldig misfornøyd.... Kanskje det har med telefonen å gjøre

Ja de har begge iPhone, så mulig at det er telefonen som er problemet.
Sambo her og var veldig giret på den fordi han hadde lest mye bra, men vi droppet den da de hadde så dårlige erfaringer.. Og vi har iPhone sjøl, så var gjerne like greit da;)

Ja de har begge iPhone, så mulig at det er telefonen som er problemet.
Sambo her og var veldig giret på den fordi han hadde lest mye bra, men vi droppet den da de hadde så dårlige erfaringer.. Og vi har iPhone sjøl, så var gjerne like greit da;)

Jeg har lest at iphone er de som har god dekning... Tester viser heller ikke noen problem med disse? Så utrolig merkelig?

Jeg har lest at iphone er de som har god dekning... Tester viser heller ikke noen problem med disse? Så utrolig merkelig?

Ja det var merkelig. Kanskje de bare har vært veldig uheldig med sin nabby? o_O Kan jo være at det er akkurat deres som er noe gale med? Skal ta å nevne det for de så kanskje de kan få sjekket opp i det !

Det er vel lov å klage og evt heve kjøpet hvis du ender opp med å kjøpe en babycall og den ikkje er som forventet eller beskrevet? Det er hvertfall utrolig vanskelig å finne frem i jungelen av alt som er på markedet, og man kan bli sprø av å lese opp og ned om produktene :p

Ja det var merkelig. Kanskje de bare har vært veldig uheldig med sin nabby? o_O Kan jo være at det er akkurat deres som er noe gale med? Skal ta å nevne det for de så kanskje de kan få sjekket opp i det !

Det er vel lov å klage og evt heve kjøpet hvis du ender opp med å kjøpe en babycall og den ikkje er som forventet eller beskrevet? Det er hvertfall utrolig vanskelig å finne frem i jungelen av alt som er på markedet, og man kan bli sprø av å lese opp og ned om produktene :p

Har en tråd om nabby på generelt også og der blir det oppgitt 10-15 m rekkevidde... Det beskrives i opplysningene om produktet at det har over 300m rekkevidde. Kan ikke forstå annet enn at man da må kunne levere tilbake produktet?

Kom til å tenke på at eg har hørt av flere at neonate skal være en god babycall, spesielt på rekkevidde... Så kan være verdt å sjekke den og ut kanskje ;)

Har en tråd om nabby på generelt også og der blir det oppgitt 10-15 m rekkevidde... Det beskrives i opplysningene om produktet at det har over 300m rekkevidde. Kan ikke forstå annet enn at man da må kunne levere tilbake produktet?

Ja det er jo en vesentlig stor forskjell på 10-15 m og 300 m ! Da foreligger det vel en mangel på produktet ?

Kom til å tenke på at eg har hørt av flere at neonate skal være en god babycall, spesielt på rekkevidde... Så kan være verdt å sjekke den og ut kanskje ;)
Hørt det samme om Neonate og har den på jobb i BHG og veldig fornøyd. Skal kjøpe 6500d modellen mener jeg den heter, en av dem. Er flere versjoner/modeller. Det sies at Neonate et tilpasset godt Nordisk klima

Er det noen av disse som er med video? Eller har de bare lyd?

Tror vi skal ønske oss til jul og vil aller helst ha med bilde :)

Nei, har ikke kjøpt. Syns det er mye penger for noe jeg ikke vet om vi har behov for. Tror vi avventer og ser om vi får behov. :)

Vi hadde babycall med kamera til storesøster, 10år siden, og syntes egentlig det var bortkastet fordi hun generelt var "flink" å sove. Denne funker ikke da lillemann ble født så vi kjøpte ingen ny, men det har jeg angrer p, da han viste seg å være (og delvis er fremdeles) håpløs søvnmessig og våknet hver gang vi gikk inn for å se til han. Usikker på hva jeg skal kjøpe nå. Venter nok til mini er født og tar det derfra. Har lyst på sånn man kan koble til mobilen, men ser at flere har problem med kvalitet/rekkevidde.

Har to stk faktisk.. En neonate (billig versjon) med 800m rekkevidde, som fungerer veldig bra til storebror (på ferie, reise, om vi er ute ++) og som vi kommer til å bruke ved soving I vogn ute, på reise etc.. Så har vi kjøpt den nye toppmodellen til avent (uten kamera) til lillebror. Storebror sov veldig dårlig og da var babycall et must! Tror jeg uansett får bruk for babycall nå også, når babyen sover oppe og vi er nede eller I kjelleren...

Back
Topp