Babycall

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har tips til type babycall man trenger? Jeg tenker en med kun lyd, ikke bilde. Men det er jo så mange modeller og prisklasser! Noen med tips til hva jeg bør ha? Og hvilke funksjoner som er nyttige/unyttige?

Kjøpte Avent til lillemor. Veldig veldig fornøyd! !! :-)

Vi har den fra Avent som koster rundt 500 kr. Har bra rekkevidde, noe som var viktig for oss siden vi bor på gård. Fnket utmerket og tåler en del :)

Vi har supernova. Vi lånte den bort for to år siden og fikk beskjed om at den slo seg av når babyen gråt, så vi må kanskje ha ny :p den funka hvertfall supert til storebror, men den er jo 6år gammel nå :p

Takk for tips! Så man trenger ikke babycall til mange tusen? De funker de til rundt 500,- og :)

Takk for tips! Så man trenger ikke babycall til mange tusen? De funker de til rundt 500,- og :)
For vår del gjør den nytten ja. Trenger ikke video og temperatur, bare lyd. Var dessuten ikke så surt da jeg måtte kjøpe ny fordi jeg mista mottakeren på vei til fjøset der den ble liggende i gresset i regnvær... ;)

Vi har den som er best i test. Kjøpte den via flust, og fikk den til 399 eller noe sånn, inkl. porto :D
Er kjempefornøyd med den..
Har dere hatt den ute i vognen når barnet sov?
Mine var vognsovere, og håper neste blir det også;) men da må liksom barne delen av babycallen ha batteritid utendørs på ca 2 timer..vet du om den har det? :)

Mine var vognsovere, og håper neste blir det også;) men da må liksom barne delen av babycallen ha batteritid utendørs på ca 2 timer..vet du om den har det? :)

Avent sin må være koblet i strøm.

Jeg har samme og bruker den både inne og ute. Batteritida holder ganske lenge synes jeg dvs. flere uker.

Back
Topp