babycall

bondekjærring

Forelsket i forumet
Noen som har eller skal ha det? evt hvilken babycall anbefaler du?

Jeg hadde ikke det sist gang, men vurderer det nå. Da vi ikke har noe veranda for å sette vogna på ved utesoving, og soverommene i huset er i 2 etasje mens oppholdsrom er i første etasje.

Har sett litt, men er jo en hel jungel av babycall der ute. men tenker at det må være en enkel som kan brukes inne og ute, som også er til å stole på. ☺

Vi har doro. Superfornøyd!

Neonate, utrolig fornøyd! Kan ha flere barn på en foreldreenhet, veldig praktisk siden storesøster bare er året ☺☺ Så er den liten og nett, og begge deler er trådløse. Pluss lang og god rekkevidde ☺

Jeg sjekket på barselgruppen jeg blir en del av, og der hadde nesten alle neonate, og alle var veldig fornøyd med den. Hun ene som hadde avent sin var ikke helt fornøyd med den, og vurderte å bytte til neonate. Jeg bestile den i går! Billigste jeg fant var på jollyrom.com

Neonate, utrolig fornøyd! Kan ha flere barn på en foreldreenhet, veldig praktisk siden storesøster bare er året ☺☺ Så er den liten og nett, og begge deler er trådløse. Pluss lang og god rekkevidde ☺
Det er jo genialt, vertfall med tanke på at vi vill ha flere barn, kansje kommer de tett ☺den må jeg sjekke ut.

Jeg sjekket på barselgruppen jeg blir en del av, og der hadde nesten alle neonate, og alle var veldig fornøyd med den. Hun ene som hadde avent sin var ikke helt fornøyd med den, og vurderte å bytte til neonate. Jeg bestile den i går! Billigste jeg fant var på jollyrom.com
Takk for tipset, skal sjekke ut jollyrom. ☺ har aldri handla der før.

Vi har en, tror det er avent :) brukte den lite til eldste og ikke i det hele tatt til lillegutt og vil ikke tro den kommer til å bli brukt nå heller :) mulig jeg har gode ører, men hører de veldig lett uansett om de sove oppe og vi er i stua eller alle sover

Vi har en, tror det er avent :) brukte den lite til eldste og ikke i det hele tatt til lillegutt og vil ikke tro den kommer til å bli brukt nå heller :) mulig jeg har gode ører, men hører de veldig lett uansett om de sove oppe og vi er i stua eller alle sover
Regner med jeg hører det inne, men føler det er litt tryggere med babycall ute i vogna :-)
Vet ikke om jeg har like gode ører som sist, er nesten 8 år siden storebror kom til verden :-)

Har neonate.. Vi har plagdes mye med høy skurrelyd når barnet vårt gråt. I tillegg synes jeg dekninga er ganske dårlig om barnet sover et stykke unna. Så vi kommer til å kjøpe noe annet denne gangen☺

Jeg vil ha nabby, for å ha i vogna. Den er så liten, så kjekk å ha med i stelleveska når vi skal på besøk o.l og lille skal sove i vogna :) Også tenkte jeg å kjøpe en med kamera til å ha på soverommet. Hadde ikke det til de to første, men kunne vært greit å ha. Så slipper jeg å springe opp og ned trappa hele kvelden :)

Regner med jeg hører det inne, men føler det er litt tryggere med babycall ute i vogna :)
Vet ikke om jeg har like gode ører som sist, er nesten 8 år siden storebror kom til verden :)

Ja det har sikkert litt å si hvor man bor også :) De med kamera ser jo veldig smarte ut da :D

Er veldig usikker på hva jeg skal ha av babycall..
Mannen synes de med kamera er veldig praktiske, men de er jo ikke så lett å ta med seg overalt. Og jeg trenger en jeg kan ha med og ha i vogna når hun skal sove ute eller være med meg i stallen.

Så er veldig usikker. .

Har neonate.. Vi har plagdes mye med høy skurrelyd når barnet vårt gråt. I tillegg synes jeg dekninga er ganske dårlig om barnet sover et stykke unna. Så vi kommer til å kjøpe noe annet denne gangen☺
Leste at det skulle være god rekkevidde, men står jo ikke hva rekkevidden er. Samme med dekninga. Bra å få høre både positive og negative erfaringer ☺

Er veldig usikker på hva jeg skal ha av babycall..
Mannen synes de med kamera er veldig praktiske, men de er jo ikke så lett å ta med seg overalt. Og jeg trenger en jeg kan ha med og ha i vogna når hun skal sove ute eller være med meg i stallen.

Så er veldig usikker. .
Jeg er ikke helt der at jeg trenger kamra, og ser for meg at det må være litt balete ift vogn eller når man reiser bort.
Jeg trenger en liten og lett som er enkel, som jeg helst kan i lommen om jeg må ut i fjøset eller gjøre noe annet gårdsarbeid.
Har sett litt på nova smart. De virket grei, har hørt mye positivt også om de. Men er litt usikker jeg også .

Jeg er ikke helt der at jeg trenger kamra, og ser for meg at det må være litt balete ift vogn eller når man reiser bort.
Jeg trenger en liten og lett som er enkel, som jeg helst kan i lommen om jeg må ut i fjøset eller gjøre noe annet gårdsarbeid.
Har sett litt på nova smart. De virket grei, har hørt mye positivt også om de. Men er litt usikker jeg også .

Om vi skal ha en med kamera så må den også ha en vanlig liten nett sender i tilegg som vi kan ha med oss rundt omkring ☺ for det blir alt for mye styr med å koble opp kameraet på forskjellige plasser.

Vi har philips avent til guttungen med kamera og har/ er kjempe fornøyde

Er det noen som har erfaring med den fra topcom? Og bør man ha med eller uten kamera? Er kjempeusikker.. Tror ikke vi kommer til å ha behov for det den første tiden, men tenker det er greit å ha i bakhodet hvis vi plutselig ser behovet for det.

Back
Topp