babycall

Smatte

Glad i forumet
Treng litt hjelp med babycall. Syns det er ein jungel av forskjellige babycall ute og går og enkelte ser unødvendig dyre ut. Treng ein babycall der begge ender er trådlause ettersom den skal brukast i vogna også. Nokon som vil anbefale ein?
 
Vi har fra neonate og er veldig fornøyde. Enhetene er oppladbare, små og viser temperatur. Brukt vår i snart 15mnd og har aldri opplevd noe tull med den:)
 
Eg vil anbefale Neonate. Vi bruker vår i vogna og på rommet til vesla om natta. Lav stråling, temperaturmåling, god rekkevidde, liten og sensitiv. Vi kan også snakke tilbake om ho blir urolig :)
 
Det er veldig kjekt med to oppladbare så man kan flytte de rundt omkring og også da de med over alt.
Vi har smartnova og den fungerer bra, betalte 999 på mimmis.no. Men tror neonate er hakket bedre, litt mindre og enklere knapper.
Jeg synes det er verdt å bruke penger på en ordentlig babycall.
Følg med når det er tilbud, så sparer du litt penger:)
 
Vi har neonate, kjempe fornøyd. En babyenhet på hvert barnerom og en foreldernhet til oss. Genialt når man har to tette. Man kan koble opptil 3 stk på samme foreldreenhet om du kjøper den beste varianten.
 
Vi har neonate, kjempe fornøyd. En babyenhet på hvert barnerom og en foreldernhet til oss. Genialt når man har to tette. Man kan koble opptil 3 stk på samme foreldreenhet om du kjøper den beste varianten.

Denne har vi og :) men må nok vente litt til før vi tester den :)
Valgte den fordi den kommer godt ut på ulike tester og fordi at man kan koble til flere.
Lurte på å kjøpe med kamera men slo det i fra oss.
 
Jeg elsker vår Neonate, lang battertid, lett, kan klipses fast i kalechen, god lyd. Den er dyr, men verdt alle pengene!
 
Me har avent babycall. Men e ikkje førnøjd me den ska køpa en ny.
 
Back
Topp