Babycall

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Hvilken anbefaler dere? :)

Lurer jeg også på.. vurderer enten neonate eller supernova..

Jeg er veldig fornøyd med neonate sin. Skulle ønske jeg hadde en med kamera fordi lillemor lager så mye lyder når hun sover, kunne vært greit å sett om hun faktisk var våken eller ikke. Blir trim på meg da...:/

Jeg har hatt supernova men den måtte byttes ut da den slår seg av av seg selv. Den har hatt noen runder i gulvet. Nå har jeg neonate og den er jeg veldig fornøyd med. Liten og praktisk.

Avent sin var jo rimelig i tillegg :)

Vi har supernova og er fortsatt fornøyd etter over 3 års daglig bruk. Den har gått i bakken/ned trappa flere ganger,men har visst tålt det. Har kun byttet batteri på begge enhetene nå den siste tiden. Godt fornøyd!

Synes avent sin er litt klumpete og stor i babyenheten.. derfor jeg ikke vurderer den.. kommer til å bruke den mest i vogn vi da..

Synes avent sin er litt klumpete og stor i babyenheten.. derfor jeg ikke vurderer den.. kommer til å bruke den mest i vogn vi da..

Den hadde vi med første, og ja, den er klumpete og upraktisk til vogn, men ellers var jeg veldig fornøyd.

--
Nå har vi Neonate og er fornøyd med det. Jeg savner at man kan trykke på en knapp slik at man kan høre babyen puste, slik en kan med Avent sin. Jeg pleide å høre etter i tilfelle ungen hadde sluttet å puste. :P Nå sjekker jeg han jevnlig for jeg er litt nervøs for krybbedød...

Back
Topp