hvilken en har dere kjøpt? er så usikker på hvilken en jeg skal kjøpte? eneste kriteriet mitt er at må gå an å bruke den ute i vognen. når det er vått og kaldt ute
så om dere har noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har denne fra super nova og er veldig fornøyder også flere av mine venninner som har denne og er fornøyde med den. Vis vedlegget 113483
Vi har en fra Neonate, som vi kjøpte for bruk i vogn hele året. Veldig fornøyd med den![]()
Vi har også neonatelang rekkevidde, liten, ladbar og med temperaturmåler. Fint til vårt bruk, iallefall!
Vi har kjøpt neonate, hørt veldig mye bra om den!![]()
Kan denne brukes ute?
Hvilken en har dere?
Vi har BC-6900D:
http://www.elkjop.no/product/helse-...abymonitor-bc-6900d?scid=Pricecomparison2989#
Vi kjøpte den på black friday-tilbud, så fikk den en del billigere. Vet at det kun er fargen som skiller denne modellen fra en annen (husker ikke hvilken, men en svart en), og jeg tror den svarte er vesentlig billigeredet er muligens noe info om forskjellene på neonate sine nettsider!
Den har jeg ogsåHar denne fra super nova og er veldig fornøyder også flere av mine venninner som har denne og er fornøyde med den. Vis vedlegget 113483
Skjermen på vår Neonate lyser ved lyd, og så kan man skru på vibrasjon i tillegg..Er den fra Neonate slik at den blinker også når ungen lager lyd? Hadde en tragisk dårlig en sist..og den var helt svart selv når ungen lager lyd...litt ekkelt :/