babycall...

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
hvilken en har dere kjøpt? er så usikker på hvilken en jeg skal kjøpte? eneste kriteriet mitt er at må gå an å bruke den ute i vognen. når det er vått og kaldt ute :) så om dere har noen tips?

Har denne fra super nova og er veldig fornøyd :) er også flere av mine venninner som har denne og er fornøyde med den. ImageUploadedByBV Forum1429548445.919324.jpg

Vi har en fra Neonate, som vi kjøpte for bruk i vogn hele året. Veldig fornøyd med den :)

Vi har også neonate :) lang rekkevidde, liten, ladbar og med temperaturmåler. Fint til vårt bruk, iallefall!

Vi har ikke kjøpt enda.. Tror vi venter til senere og ser om vi trenger.. :)

Kan denne brukes ute?

Jepp. Har to jenter som er født i oktober og november og har brukt den ute til begge. Synes det er veldig greit at man bl.a kan stille inn maks og min temperatur slik at babycallen piper om temperaturen går utenfor disse. Det går sikkert på de fleste andre merker også da :) husker ikke rekkevidde,men bor på gård og kan bevege meg utrolig langt unna vognen uten å miste signalet.

Pga sånn jeg bor og har hund er jeg avhengig av en med lang rekkevidde, så lang som mulig? Noen som har en å anbefale? Har kikket på den som går til iphone og android, men så den hadde fått dårlig tilbakemelding. Noen her som har prøvd den og synes den er ålreit?

Vi har BC-6900D:

http://www.elkjop.no/product/helse-...abymonitor-bc-6900d?scid=Pricecomparison2989#

Vi kjøpte den på black friday-tilbud, så fikk den en del billigere. Vet at det kun er fargen som skiller denne modellen fra en annen (husker ikke hvilken, men en svart en), og jeg tror den svarte er vesentlig billigere :) det er muligens noe info om forskjellene på neonate sine nettsider!

Må prøve å se litt på dette :p vil jo gjerne ha best mulig til minst pris! Haha

Er den fra Neonate slik at den blinker også når ungen lager lyd? Hadde en tragisk dårlig en sist..og den var helt svart selv når ungen lager lyd...litt ekkelt :/

Er den fra Neonate slik at den blinker også når ungen lager lyd? Hadde en tragisk dårlig en sist..og den var helt svart selv når ungen lager lyd...litt ekkelt :/
Skjermen på vår Neonate lyser ved lyd, og så kan man skru på vibrasjon i tillegg..

Back
Topp