Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tenkt så langt enda, men har hørt mye bra om AvventHva slags babycall skal dere ha? Hvilke egenskaper vil dere at deres babycall skal ha?
Takk for tips! Har bestilt nåDen til Avent (Philips SCD audio) som er best i test har vi kjøpt. Den var forholdsvis billig også. Er på salg på jollyroom: http://www.jollyroom.no/produkter/philips-avent-scd505-4
Ønsker minst mulig forstyrrelse på linja, og nattlys-funksjon.
Har i tillegg lastet ned en mobilapp for iPhone som er helt ok hvis man feks er borte hos noen eller på hytta. Den heter babycall. Brukt den litt på min datter på fem, feks på hytta.
Vil ikke ha kamera og masse sånt.
Sist hadde vi Supernova babycall, men da slo ofte babycall'er fra andre naboer inn. Bortsett fra det, var den veldig kjekk. Veldig kjekt at den hadde temperatur-måling ved soving i vogn om vinteren.
Den er som sagt helt ålreit og stabil, den. Bra batterikapasitet. Kjekt med temperatur-visning. Og er det noen naboer med samme type, får dere heller bli enige om å velge hver deres kanalVi fikk Supernova i gave, så får teste den og se hvordan den funker Har helt ærlig ikke satt meg så mye inn i det.. Men vi har ganske liten leilighet så vil tro vi ikke blir såå avhengig av den uansett.
den kjøpte jeg ogNeonate bc 6500 eller noe sånt ;-)