Babycall

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Hvilken babycall skal dere ha og hvorfor?
Den vi har fra forrige gang er veldig sliten så vi må ha ny :)

Vi har phillips avent sin, den med musikk og lys (om man vil). Koster rundt 500 kr. Så den hadde blitt best i test nå. Er utrolig fornøyd med den. Aldri vært noe tull, til tross for at lillegutt flere ganger har lekt med den og mistet foreldreenheten i gulvet osv...Hadde vært gøy med kamera da, men vi har ikke behov for det:)

Har Phillips avent sin med kamera etter storebror, så bruker den, fornøyd med den også :)

aner ikke bare vet jeg har lyst pp med kamera ... Noen tips :p?

"Fungerer" kameraet? Er det lang rekkevidde?
Kameraet funker som bare det :) kamera må være koblet i stikk kontakt da... husker ikke rekkevidden men vi har klart oss bra,også bare bodd små plasser etter vi kjøpte den men våre foreldre har hatt den og funker like bra der :) vi kjøpte denne i 2012 så er isåfall en ny modell av den :)

Ikke bestemt enda, og har lagt oppgaven over på mannen for å finne ut :p hehe
Ser for meg det blir noe med kamera da:)

Har avent med kamera, og så har vi ein doro frå sist. Blir å bruke doroen ute i vogn osv :)

Neonate her, fordi de er små, har lang rekkevidde, temperaturmåler og er oppladbare. Vi trenger en som vi kan bruke i vogna, så da var neonate det beste alternativet :)

Har super nova fra før, så har jeg kjøpt avent med kamera. Tenker super nova blir brukt når hun skal sove ute feks.

Har avent med musikk og den er veslejenta helt avhengig av, så spørs om hun er villig til å dele med lillebrøster ;) hvis ikke blir det samme type en gang til :)

Vi har Uniden Lullaboo. Den har kamera, kan spille sanger og du kan også snakke til barnet, noe som er veldig praktisk for oss nå som guttungen vår har det med å reise seg opp i senga rett etter han har lagt seg. Vi sier bare "legg deg" og han legger seg, så slipper vi å gå inn hver gang slik at det blir en lek av det ;) Er veldig fornøyd med den. Den har en ganske stor skjerm også noe vi liker - og den kom med to kameraer, så vi kan bruke den til andremann også når han kommer.

Vi har neonate etter storebror.
Den er liten, har god rekkevidde og temperaturmåler. Er veldig fornøyd:)

Back
Topp