Babycall

S-mamma

Gift med forumet
hvilken skal dere kjøpe eller har fra før?
Jeg vurdere denne

http://m.klikk.no/foreldre/article870224.ece

Det er på grunn av at vi har den på jobb og synes batteri og lyd er bra, samt at den viser temp. Også er den liten.
Har ikke lyst på kamera og sånn "prate med barnefunksjon" gjennom babycallen.

Husker ikke hvem vi Jar men den er kjempegod og ikke en av de dyreste merkene. Vil ikke ha med kamera

Hadde Philips advent med kamera til førstemann, for noe dritt! Signalet falt ut hele tiden selv om det ikke var lange avstander i mellom. Gikk rett i søpla i ren frustrasjon til slutt. Nå skal jeg ha en babycall uten kamera med lang frekvens. Så jo så lite på det kameraet uansett. Når babyen gråter går man jo inn.

Hadde til storesøster, ble knapt nok brukt. Tror ikke vi kommer til å kjøpe ny til lillebror. Når han sover ute ser vi han jo gjennom vinduet hele tiden, men skal aldri si aldri... Kanskje vi føler behovet etterhvert, men har ikke hatt særlig bruk for det tidligere selv om storesøster alltid har sovet ute på dagtid.

Vi har supernova, og den skal byttes ut for å si det sånn:p Vi er langt fra fonøyd med den, når det gjelder hvor lenge batteriene holder eller hvordan den oppfører seg.. Må vel legge til at vi har nok vært veldig uheldig med våres, søsteren min har lik og er kjempe fornøyd...

Vi har supernova, og den skal byttes ut for å si det sånn:p Vi er langt fra fonøyd med den, når det gjelder hvor lenge batteriene holder eller hvordan den oppfører seg.. Må vel legge til at vi har nok vært veldig uheldig med våres, søsteren min har lik og er kjempe fornøyd...

Samme her, hadde også den sist. veldig dårlig batteri, men vet at andre syns den er kjempe bra.

Tror vi prøver oss på Nabby. Har lest noen dårlige tilbakemeldinger på deres danske nettside, men håper den ikke skuffer :)

hvilken skal dere kjøpe eller har fra før?
Jeg vurdere denne

http://m.klikk.no/foreldre/article870224.ece

Det er på grunn av at vi har den på jobb og synes batteri og lyd er bra, samt at den viser temp. Også er den liten.
Har ikke lyst på kamera og sånn "prate med barnefunksjon" gjennom babycallen.

Denne skal jeg ha til den lille :)

Spent på om jeg blir fornøyd!

Jeg skal bruke den jeg har etter den kommende storebror :) Husker ikke merke, men det er med kamera og nattasanger på :)

Skal ikkje ha med kamera. Syns da e både unødvendigt og litt " hysterisk". Eg vil ha Neonate BC-5500 A

Vi hadde Neonate BC-5500 A. Fornøyd med den, liten og hendig. ikke behov for kamera, synes også det er unødvendig og litt "hysterisk", men kjenner noen med barn som ha hatt mye feberkramper, og de skjønner jeg at vil ha kamera.

vi bor i en liten leilighet, så ikke nødvendig å bruke babycall på stue-soverom om kvelden, men brukte den da babyen sov i vogna i hagen. Veldig fint. Brukte den også da vi var på besøk hos besteforeldre som hadde større hus, siden soverommene da var i en annen etasje.

Desverre knakk ledningen til den ene laderen(følger med en lader pr enhet), men det var etter laaang tids bruk. Skal se om vi får tak i en brukt lader fra Finn.no, antar det er dyrt å kjøpe reservedel.

Var aldri noen problem med rekkevidde, eller å "ta inn" naboer. Mange kanaler å velge mellom. Eneste som var lit kjedelig var at vi hørte biler som kjørte forbi i babycallen da ungen sov ute, men det går ann å justere følsomheten på babycallen, vi bare kom aldri så langt at vi rakk gjøre det.

Jeg har så sinnsykt lyst på nabby babycall

Back
Topp