Babycall

Frk spirrevipp

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Er det noen som har gått til innkjøp på babycall her?
Hvilket merke anbefaler dere?? :) Det er jo et hav å velge mellom.

Har kjøpt, men ikke brukt den enda. Hu sover på rom med oss, så har ikke helt behovet ennå.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har kjøpt denne. Ikke brukt enda siden han sover på samme rom som oss. Men tenkte å åpne den å ha den på stuen når han sover om jeg er oppe å gjør noe eller ikke er i samme rom som han når han sover på dagen :)

Noen andre som har denne og prøvd ? :)

Vedlegg

• 1410267354472.jpg
    1410267354472.jpg
    46,3 KB · Visninger: 41
Jeg har også jenta mi sammen med oss både dag og natt, men tenker å kjøpe en som jeg kan ha når hun sover i vogna eller til jeg evt. begynner å legge henne i senga før vi selv legger oss. Før eller siden så får man behov for en babycall. Da kan man like så godt ha skaffet en :)

Har kjøpt, men ikke brukt den enda. Hu sover på rom med oss, så har ikke helt behovet ennå.

Her sover også babyen sammen med oss, men før eller siden så får man behov for en babycall. Det vet jeg, for har barn fra før. Lurte på hvilket merke folk anbefaler jeg :)

Vi har kjøpt en enkel fra avent. Men har ikke fått prøvd den noe enda..

Jeg har en enkel en fra agent, var best i test når jeg kjøpte den. Koster rundt 700-800 men jeg kjøpte den via flust når det var en rabattkort, så fikk den til rundt 300-400 med porto.

Neonate, har brukt den i snart to år, super liten og lett, og fungerer fin fint ute i all slags vær. Med tempmåler, lite stråling og mange kanaler så en slipper å "ta inn" andre babycaller i nabolaget.

Neonate, har brukt den i snart to år, super liten og lett, og fungerer fin fint ute i all slags vær. Med tempmåler, lite stråling og mange kanaler så en slipper å "ta inn" andre babycaller i nabolaget.[/qu

Har hørt mye positivt om neonate. Lurer på å gå for den jeg også. :)

Back
Topp