babycall

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Sikkert vært en tråd om det før..
Men dere som har prøvd ut noen, hvilken er best?
Trenger ikke filmkamera på ;)

Hadde i utgangspunkeet ikke tenkt å ha det, har aldri hatt det før, men samboern min fikk brått litt trang til å kjøpe det, så da tenkte jeg at vi må ha en som jeg vet funker bra :)
Så hva er deres erfaringer med babycall?

Fortell gjerne både om med og uten kamera dere som har erfaring eller kjøpt :D Har ikke kjøpt baby call ennå, så følger gjerne tråden :p

Med kamera - uten tvil :) da kan en se når baby har såvnet/våkner. At den ikke har dyna over hodet, om den har snudd seg uten å løpe inn og ut av rommet. Jeg har flere venninner som har gått fra uten til kamera og som ikke kunne vært mer fornøyd. Å ha babycall m kamera har ingenting me å være overhysterisk og kjenner jeg blir ganske så irritert når folk skriver det... Er bare snakk om å ha full kontroll over det dyrebareste man har og om å gjøre det lettere og tryggere for en selv :) kameraet kan skrus av og bildet kommer på når baby griner... Vi har Luvion :)

mye koster luvion? :)

er det andre som anbefaler en?

syns ikke med kamera er overhysterisk på ingen måte, men syns ikke det er et must heller.. har ikke brukt noe før så har ikke noe å sammenligne med ;)

Jeg heller har ingen erfaring med babycall.
Har to barn i fra før, men hadde aldri behov til de. Men tror kanskje vi kommer til å få bruk for det nå. Siden det blir litt mere å henge fingra i med tre barn.
Så tar gjerne i mot tips om hva som er best!! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker fra November. Vi har denne http://luvion.no/products/luvion-gr...m_medium=cpc&gclid=CMbxv9Dop8ACFWENcwodpHwAbA

Vi kjøpte den da vi fikk første. Brukes når snuppa ligger ute eller når vi er hos svigers eller hos mine foreldre da soverommene ligger litt unna stua. Her hjemme hører vi så det er ikke noe problem. Var kjekt med kamera når hun flytta på eget rom, for da kunne vi i starten observere adferden. Kameraet gir best bilde på strøm, men kan også brukes på aa batteri. Vi har kjøpt til et kamera :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi har luvion grand elite med kamera å er kjempe fornøyde :) Nå har vi kjøpt et til kamera som vi kan koble opp på samme babycallen å se begge barna samtidig :D Et vennepar har avent sin med kamera å er veldig missfornøyde :s Så anbefaler Luvion, selgerne der er også kjempe greie.

Vi har luvion grand elite med kamera å er kjempe fornøyde :) Nå har vi kjøpt et til kamera som vi kan koble opp på samme babycallen å se begge barna samtidig :D Et vennepar har avent sin med kamera å er veldig missfornøyde :s Så anbefaler Luvion, selgerne der er også kjempe greie.

Ja stemmer. Det er denne vi også har. Helt topp :)

Tusen takk for tips, da får jeg se om vi får tak i en her i nærheten :)

eh... oops, ikke meninga spamme ned hele tråden her :p vet ikke hva som skjedde jeg..

Sniker fra November. Vi har denne http://luvion.no/products/luvion-gr...m_medium=cpc&gclid=CMbxv9Dop8ACFWENcwodpHwAbA

Vi kjøpte den da vi fikk første. Brukes når snuppa ligger ute eller når vi er hos svigers eller hos mine foreldre da soverommene ligger litt unna stua. Her hjemme hører vi så det er ikke noe problem. Var kjekt med kamera når hun flytta på eget rom, for da kunne vi i starten observere adferden. Kameraet gir best bilde på strøm, men kan også brukes på aa batteri. Vi har kjøpt til et kamera :)

Luvion har en kampanje gående nå, se link i kommentaren :)

Kjøpte en på tilbud på barnas hus fra Phillips, hadde blitt best i test visstnok.
Har egentlig lyst på med kamera men nå har vi stue og soverom med åpen løsning mellom.
Når vi flytter om etpar mnd så kasnkje jeg kjøper med kamera :)

Back
Topp