Babycall

Janetz

Elsker forumet
Noen som kan forklare meg forskjellen på neonate sin bc6500d og bc6900d ? Skjønner ikke helt hvordan de er ulike... :confused:

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Dytter litt, får ikke sove allikevel :p hvis noen kan anbefale andre babycaller blir jeg også glad :D:D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Den billige til avent som koster kr 599,- de fleste steder (hvertfall på teknikmagasinet). Tenkte å kjøpe en dyr og fancy, men denne holder i massevis. Sensitiv, uten at den tar for mye bakgrunnstøy med.

Sorry at jeg kuppet tråden litt ;)
 
Den billige til avent som koster kr 599,- de fleste steder (hvertfall på teknikmagasinet). Tenkte å kjøpe en dyr og fancy, men denne holder i massevis. Sensitiv, uten at den tar for mye bakgrunnstøy med.

Sorry at jeg kuppet tråden litt ;)
 
hadde i allefall ikke gått for 5500A. Den har vi hatt på jobb og kun hatt problemer, både med batteritull, rekkevidden og ta inn lyder bra barna. Etter to år og mange nye pga reklamasjon gav vi opp og kjøpte en annen.

annet enn fargen kan jeg heller ikke finne noe forskjell mellom de to du nevner :)
 
Kjekt med mange gode tips! Synes det er vanskelig jeg med denne utstyrsjungelen ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Endte opp med neonate sin 6500d, og har testet litt i dag. Tror jeg blir veldig fornøyd :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp