Babycall

Kjøp med kamera! :)
Jeg har det og bruker den fortsatt til kommende storebror. Helt genialt for å se om de er skikkelig våkne eller ikke om du hører en lyd, om de har snudd seg på magen, om dyna er sparket av eller over hodet osv... Jeg kjøpte den altfor sent, det er det eneste jeg angrer på ;)

Trenger man virkelig en sånn? Eller er det kun hvis baby er langt borte? Er ikke største leiligheten jeg bor i...senga er kanskje 6-10 meter unna :p (lengdemåling er ikke min sterke side...)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Vi hat d pga babyen sover i kjelleren, og vi har stue, kjøkken i etasjen over, så hører ikke gråting. Brukte den i vogna ute også. Og greit for oss i tomannsbolig, kan stikke opp t "naboene" og ha full kontroll

Vi hat d pga babyen sover i kjelleren, og vi har stue, kjøkken i etasjen over, så hører ikke gråting. Brukte den i vogna ute også. Og greit for oss i tomannsbolig, kan stikke opp t "naboene" og ha full kontroll
Ikke dumt... men tror ikke behovet mitt er der enda, så da havner ikke en babycall på "must have" lista mi ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Vi skal ha denne tenker vi:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602255
Tror den kom som nummer to på fjorårets test. Helt utrolig at komplett.no selger den for 750,- og Elkjøp skal ha 1295,- for den!
Den som kom aller best ut er enda billigere, men den har ikke temperaturmåler, og det har jeg lyst på :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Ikke se deg blind på pris. Man får gjerne det man betaler for. Begge Avent modellene er med den gamle dect teknologien. Styr unna hvis du vil unngå risiko for stråling. Avent har heller ikke oppladbare batterier i baby apparatet og har kort batteritid. Vi vil anbefale Supernova. Meget fornøyd. Men nå har Nova kommet med en ny toppmodell som har alt utenom stråling. Sjekk den nye Smartnova.

Ikke se deg blind på pris. Man får gjerne det man betaler for. Begge Avent modellene er med den gamle dect teknologien. Styr unna hvis du vil unngå risiko for stråling. Avent har heller ikke oppladbare batterier i baby apparatet og har kort batteritid. Vi vil anbefale Supernova. Meget fornøyd. Men nå har Nova kommet med en ny toppmodell som har alt utenom stråling. Sjekk den nye Smartnova.

Hmm, okey. Nå var det ikke prisen som bestemte at vi skulle ha denne (synes bare at det er utrolig med så forskjell i pris), men leste at den kom som nr. to i en test i fjor og tenkte at den derfor måtte være mer enn bra nok. Den er uansett bestilt, så vi får satse på at den fungerer optimalt nok :)

Får gå over på SuperNova om denne ikke skulle strekke til. (SmartNova var vel den andre her hadde dårlig erfaring med?)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Back
Topp