Babycall

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvilken babycall skal dere ha?

Vi må ha ny siden vi har kasta den vi hadde til litlå, men er usikker på hvilken vi skal kjøpe.

Vi skal ha denne tenker vi:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602255
Tror den kom som nummer to på fjorårets test. Helt utrolig at komplett.no selger den for 750,- og Elkjøp skal ha 1295,- for den!
Den som kom aller best ut er enda billigere, men den har ikke temperaturmåler, og det har jeg lyst på :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Vi har den billigste fra Avent. Helt enkel og grei, brukte den til prinsessa og den duger til sitt bruk. :)

Har en grå digital en, som er trådløs i begge endre;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Vi hadde SuperNova sist og var veldig fornøyd, men har solgt de og gikk for den nye modellen SmartNova nå.
Tror faktisk jeg angrer på at vi ikke kjøpte SuperNova igjen, selv om SmartNova er ny og forbedret så virker den veldig plastic fantastic i forhold og har omtrent ingen funksjoner på babyenheten som vi var vant til. All infoen er på foreldreenheten. Er også vanskelig å se om man har slått den på eller ikke. Får håpe det dårlige førsteinntrykket rettes opp etterhvert som vi tar den i bruk...

Vi hadde SuperNova sist og var veldig fornøyd, men har solgt de og gikk for den nye modellen SmartNova nå.
Tror faktisk jeg angrer på at vi ikke kjøpte SuperNova igjen, selv om SmartNova er ny og forbedret så virker den veldig plastic fantastic i forhold og har omtrent ingen funksjoner på babyenheten som vi var vant til. All infoen er på foreldreenheten. Er også vanskelig å se om man har slått den på eller ikke. Får håpe det dårlige førsteinntrykket rettes opp etterhvert som vi tar den i bruk...
......du kommer ikke til å bli noe mer glad i den. Desverre!! Ja det er klokkeklar lyd og god batteritid, men er jo håpløst å se når batteriet begynner å bli tomt, plutselig hyler den ut... ugh. Og talkbackfunksjonen er veldig treig. Likte som deg supernovaen bedre:)også grusomme pipelyder. Men men. Bytter de ikke ut iallefall!

-=[herq]=-

......du kommer ikke til å bli noe mer glad i den. Desverre!! Ja det er klokkeklar lyd og god batteritid, men er jo håpløst å se når batteriet begynner å bli tomt, plutselig hyler den ut... ugh. Og talkbackfunksjonen er veldig treig. Likte som deg supernovaen bedre:)også grusomme pipelyder. Men men. Bytter de ikke ut iallefall!

-=[herq]=-

Ånei, det var ikke fine ord, hehe. Er jo en tungvint måte å finne ut av batteriet på babyenheten med å trykke på knappen og se hvor mange ganger lyset blinker... Nå lurer jeg faktisk litt på om jeg skal selge disse og kjøpe SuperNova igjen... Likte heller ikke bakdekselet på SmartNova, jeg har bare hatt de ute av eska og ladet de, og prøvd de noen minutter og på baksiden ser ut som de er blitt MYE brukt...

Vi har fått Doro i gave. :-)
Hadde ikke dette til storesøster, så uansett usikker på hvor mye vi kommer til å bruke den.
Men fikk den i gave, så vi er veldig fornøyde da! :-)

Vi kjøpte doro til storesøster å den har vi enda. Kjempe fornøyd med den og kommer ikke til å bytte den ut :)

Ånei, det var ikke fine ord, hehe. Er jo en tungvint måte å finne ut av batteriet på babyenheten med å trykke på knappen og se hvor mange ganger lyset blinker... Nå lurer jeg faktisk litt på om jeg skal selge disse og kjøpe SuperNova igjen... Likte heller ikke bakdekselet på SmartNova, jeg har bare hatt de ute av eska og ladet de, og prøvd de noen minutter og på baksiden ser ut som de er blitt MYE brukt...
Haha, så det går faktisk ann å se? ! Hvilken knapp trykker du på? Jeg ble så oppgitt over det så jeg bare satt den på hylla og ikke lest noe bruksanvisning. ...!!:)

-=[herq]=-

Haha, så det går faktisk ann å se? ! Hvilken knapp trykker du på? Jeg ble så oppgitt over det så jeg bare satt den på hylla og ikke lest noe bruksanvisning. ...!!:)

-=[herq]=-

det er en knapp på siden som du trykker på, så blinker lyset 1-4 ganger avhengig av batterinivået ;-) Tungvint system ja!

Babycall ja, mon tro hvor den ligger...?
Jeg blir litt oppgitt, det er så mange ting jeg vet vi har, men som jeg ikke vet hvor jeg har gjemt unna.

Fant heldigvis min på boden. Den heter vel supernova etter hva jeg husker, var stor fornøyd med den!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Mannen kjøpte en på ebay fra statene.
Summer tror jeg den heter.
Har testet den litt her og det virker som den fungerer bra nok for oss.
Men om den ikke gjør det så kostet den så lite at det er ikke noe stort tap.
Det som er så greit med den er at den er så liten og tar ingen plass. ;)

Back
Topp