Hvilken babycall skal dere ha?
Vi må ha ny siden vi har kasta den vi hadde til litlå, men er usikker på hvilken vi skal kjøpe.
Vi må ha ny siden vi har kasta den vi hadde til litlå, men er usikker på hvilken vi skal kjøpe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
......du kommer ikke til å bli noe mer glad i den. Desverre!! Ja det er klokkeklar lyd og god batteritid, men er jo håpløst å se når batteriet begynner å bli tomt, plutselig hyler den ut... ugh. Og talkbackfunksjonen er veldig treig. Likte som deg supernovaen bedreogså grusomme pipelyder. Men men. Bytter de ikke ut iallefall!Vi hadde SuperNova sist og var veldig fornøyd, men har solgt de og gikk for den nye modellen SmartNova nå.
Tror faktisk jeg angrer på at vi ikke kjøpte SuperNova igjen, selv om SmartNova er ny og forbedret så virker den veldig plastic fantastic i forhold og har omtrent ingen funksjoner på babyenheten som vi var vant til. All infoen er på foreldreenheten. Er også vanskelig å se om man har slått den på eller ikke. Får håpe det dårlige førsteinntrykket rettes opp etterhvert som vi tar den i bruk...
......du kommer ikke til å bli noe mer glad i den. Desverre!! Ja det er klokkeklar lyd og god batteritid, men er jo håpløst å se når batteriet begynner å bli tomt, plutselig hyler den ut... ugh. Og talkbackfunksjonen er veldig treig. Likte som deg supernovaen bedreogså grusomme pipelyder. Men men. Bytter de ikke ut iallefall!
-=[herq]=-
Kanskje neonate? Det den heter? Hørt mye bra om den
Haha, så det går faktisk ann å se? ! Hvilken knapp trykker du på? Jeg ble så oppgitt over det så jeg bare satt den på hylla og ikke lest noe bruksanvisning. ...!!Ånei, det var ikke fine ord, hehe. Er jo en tungvint måte å finne ut av batteriet på babyenheten med å trykke på knappen og se hvor mange ganger lyset blinker... Nå lurer jeg faktisk litt på om jeg skal selge disse og kjøpe SuperNova igjen... Likte heller ikke bakdekselet på SmartNova, jeg har bare hatt de ute av eska og ladet de, og prøvd de noen minutter og på baksiden ser ut som de er blitt MYE brukt...
Haha, så det går faktisk ann å se? ! Hvilken knapp trykker du på? Jeg ble så oppgitt over det så jeg bare satt den på hylla og ikke lest noe bruksanvisning. ...!!
-=[herq]=-
Helt utrolig. . Hold inne og vent liksom....!det er en knapp på siden som du trykker på, så blinker lyset 1-4 ganger avhengig av batterinivået ;-) Tungvint system ja!