Babycall

Mountaingirl

Blir kjent med forumet
Heisann. 
Aner ikke om temaet er tatt opp tidligere her, men jeg finner det ikke :)
Er helt fersk i gamet og lurer på om dere har noen erfaringer og anbefalinger med tanke på babycall.
Det finnes jo så mange forskjellige, og prisene er så forskjellige så vil gjerne høre hva deres erfaringer er :)
 
Vi har kjøpt neonate. 
Kan ikke anbefale den videre siden baby ikke har kommet ennå, men har lest mye positivt om den på nett. 
 
Det må da finnes flere med erfaringer her inne? :)
 
Ja, vi har Philips sin - kjøpt på El-kjop for over seks år siden, men funker som bare det!! Ikke av de dyreste, og tåler kulde veldig godt. Legger ikke barnet ut dersom det er kaldere enn 9-10 minus da...

Den var faktisk så god, at vi kjøpte en til av samme merket da vi fikk nr 2. For da hadde vi en stående fast på soverommene våre til bruk om natten for storebror, og en til lillebror når han skulle sove ute i vogna si.


 
Ikke kjøpt enda. Men vi skal ha SuperNova, som viser temperaturen :)
Det er rett og slett fordi svigersøster har brukt den til begge barna, og er veldig fornøyd med at den ikke tar inn naboen, at den viser temperatur og at den støyer lite unødvendig. 

Meeeen, jeg har jo ikke erfaring med den selv. Får den på tilbud, så det er vel derfor vi "velger" den sånn sett.
 

Har en gutt på to, kjøpte supernova da vi fikk han... 

Vært veldig fornøyd, men nå etter to år er batteriene ødelagt, men de kan kjøpes nye håper jeg :)

Men syns det har vært supert at de kan lades opp, og kan tas med overalt...

 
Vi har supernova og er veldig fornøyd :) har hatt den i 2år snart og den tar ikke inn andre signaler. ( det har jeg opplevd på et annet merke og de var litt skummelt å våkne av gråting om natten, for så å finne lillegulle sovende søtt i senga si).
 
Vi har også SuperNova og jeg er veldig fornøyd med den etter to års bruk:) 
 
Back
Topp