babycall

muffinsdronningen

Glad i forumet
Noen dere anbefaler?
 
vi har kjøpt philips sin med kamera, synes dette virker veldg bra
 
vi har avent sitt og er sånn passe fornøyd. men viss du sjekker tv2 hjelper deg så har de gjort en test av ulike babycaller så der kan du se hvilken som kom best ut i test ;) 
 
så litt på tester og det ble en cobra...
 
Jeg har en vanlig Super Nova, den var best i test for ca 3 år siden, og jeg er fornøyd med den. Batteriene har har blitt dårlige, men det er nok mye min egen skyld, har latt de stå alt for mye i laderen. Men nå har jeg kjøpt nye batterier så da er de klar for ny runde! ;-)
 
Luvion Grand Elite <3
 
Vet bare at du ikke bør kjøpe nova sin. Da får du inn alle naboungene også....
 
Jeg har vært veldig fornøyd med super nova. Ikke fått inn noen naboer. Kan jo skifte kanal også... Men hvor får en tal i nye batterier hestejenta? Vi har også latt batteriene stå i hele tiden....
 
Har supernova og kjempefornøyd:) Alldri hatt problemer med naboer som slår inn og vi bor i et felt med masse små barn:) Liker også godt at den viser temperatur på rommet eller når jeg har den i vogna.
 
ikke fornøyd med den vi kjøpte... husker ikke hva den heter, men er egentlig walkie talkie....
 
Vi har NeoNate sin. Ikke den som viser temp, men er storfornøyd. Den er liten, enkel og grei. Og har snor som jeg kan ha rundt halsen min.
Men så bor vi landlig og det er ingen av naboene som har barn. Selv om det også går an å stille inn forskjellige kanaler på den vi har.
 


jippiapril skrev:
Jeg har vært veldig fornøyd med super nova. Ikke fått inn noen naboer. Kan jo skifte kanal også... Men hvor får en tal i nye batterier hestejenta? Vi har også latt batteriene stå i hele tiden....


Jeg fikk de gjennom Barnas Hus, der jeg kjøpte den, men har sett at de også selges i nettbutikker.
 
Har Phillips Avent og er kjempe fornøyd med den. Eneste at den er ganske sensitiv på lyd, men det kan man dirigere selv. Også kan man snakke i den så barnet hører deg. :-)
 
Back
Topp