Babycall ????

*baby.i.magen*

Flørter med forumet

Har noen av dere noe erfaring på Babycall fra Ikea??

Eller har hørt noe om den?

Hvilken Babycall har dere? Hva vil dere ambefale meg? :)

Vi har SuperNova, og er fornøyd med den. Den har ingen farlig stråling fra babyenheten, og både baby- og foreldreenheten er oppladbare, så de passer også til vognbruk.

Det eneste som har irritert meg er at når babyenheten går tom for batteri så piper den. Ikke sånn kjempehøyt, men det har vekket lillemor ved en anledning eller to. Så det gjelder å passe på batterikapasiteten. ;o)

IdaK skrev:
Vi har SuperNova, og er fornøyd med den. Den har ingen farlig stråling fra babyenheten, og både baby- og foreldreenheten er oppladbare, så de passer også til vognbruk.

Det eneste som har irritert meg er at når babyenheten går tom for batteri så piper den. Ikke sånn kjempehøyt, men det har vekket lillemor ved en anledning eller to. Så det gjelder å passe på batterikapasiteten. ;o)

Signerer denne. Kjøpte en SuperNova i 2009, den ble ødelagt året etter. (vår feil)
Så etter det, har jeg kjøpt sånne billig-greier fra Clas Ohlson og elkjøp blant annet. Det er bare dritt!! Var kjempelei nå at av det var tull og skurring på de andre, så jeg kjøpte en ny SuperNova nå for en ukes tid siden. Jeg elsker den!!

Kommer aldri til å ha noen annen babycall. EVER. 

Vi har doro bm50. Den er knallbra! Vi er ihvertfall strålende fornøyd :)

Du får den til halv pris, dvs 500,- på babyshop nå. Så jeg ville mye heller kjøpt den enn den dritten man får på ikea. Har ikke hørt noe positivt om den ihvertfall :)

Back
Topp