Babycall

Tanntrollet09

Forumet er livet
Hvor lenge kan man forvente at en babycall funker?
På et og et halvt år har vi hatt 3 Super Nova og den ene virker kortere enn den andre jo :/ Den siste nå fungerer, men lyset i displayet har slutta å virke, og det er jeg litt avhengig av på natten. 

Her har i hvertfall callingen fungert fint i over 2 år, og den har gått i bakken ett par ganger også! emoticon

Anbefaler Doro BM50 på det sterkeste emoticon

Svarer for å lese

Shygirl skrev:
Her har i hvertfall callingen fungert fint i over 2 år, og den har gått i bakken ett par ganger også! emoticon

Anbefaler Doro BM50 på det sterkeste emoticon

Kan anbefale den jeg også! Har fungert i over 3 år her og blitt brukt stort sett hver kveld... Nå har foreldre-enheten tatt kvelden da, tar ikke lading og "spiser" batterier, men man kan vel ikke regne med at de skal fungere evig heller! Nå er en ny babycall i hus, ble den avent som ble best i test denne gangen så er veldig spent på hvordan den er :)

Ja, jeg begynner å vurdere å bare bytte denne dritten. Men skulle tro at noe til nesten 2000 kr skulle vare litt lengre da. Også er det liksom den tredje som ikke virker som den skal. 

Her i huset bruke vi Phillips Avent babycall, den ene fungerer flott enda, og den nermer seg 4 år :)

Kjøpte enda en nå når lillegutt kom til verden, den er ikke så gammel, men regner med den vil funke like bra :)

Har du levert den inn over 3 ganger uten at de får fiksa feilen? I så fall hadde jeg krevd pengene tilbake å kjøpt noen andre.. Evt krev et nytt sett fra super nova..

Back
Topp