babycall

Lilje84

Elsker forumet
Noen som har noen tips om hvilken babycall som er bra?  Har ei venninne som sier doro er bra, men den finner jeg ikke i noen butikker. Er jo helt grønn på dette...

expert har dodr, den kom best ut i test. åsså kan den brukes til walkie talkie. bare å spørre der å har de ikke så kan de bestille til deg

hmm... topcom kom jo også best ut i test? hehe. jeg skjønner ingenting av de testene her. vi kommer til å kjøpe topcom sin, tror jeg, den er visst billig og bra! har den på elkjøp!

Vi har den topcom`en som kom best ut i test!!

Meeeen, det som er teit med den er at babyenheten kun går på strøm, ikke batteri [>:]
Foreldreenheten går på batteri og strøm da. burde jo vært omvendt!!! Eller begge deler.

Jeg ble anbefalt Phillips sin...Så da kjøpte jeg den...Skal visst være veldig bra[:D]

hva er prisen på de forskjellige?

da har jeg vært innpå hjemmesida til expert og doro sin med 3 enheter koster 599 og med 2 enheter koster 499 vist du bestiller de på nettet.

399 for topcom her i alle fall! men skjønte ikke greia helt...hmm... det smarteste må jo være at den som foreldrene har også kan gå på batteri? for ungen ligger nå i senga, mens foreldrene løper rundt omkring her og der,- hente posten, sole seg, sove, lage middag...?

ORIGINAL: lykkeligemeg

399 for topcom her i alle fall! men skjønte ikke greia helt...hmm... det smarteste må jo være at den som foreldrene har også kan gå på batteri? for ungen ligger nå i senga, mens foreldrene løper rundt omkring her og der,- hente posten, sole seg, sove, lage middag...?

Den topcomen vi har er omvendt...
Er kun foreldreenheten som går på batteri.

Er Linnea sin del som burde gjort det da!! Hun ligger jo ofte ute å sover!! Må ha skjøteledning bort til vogna hennes liksom. Gud så teit [>:]

hmm... topcom kom jo også best ut i test? hehe. jeg skjønner ingenting av de testene her. vi kommer til å kjøpe topcom sin, tror jeg, den er visst billig og bra! har den på elkjøp!

Skal vi kjøpe også! [:)] 399,- på nettet.

ORIGINAL: fruluna

Er Linnea sin del som burde gjort det da!! Hun ligger jo ofte ute å sover!! Må ha skjøteledning bort til vogna hennes liksom. Gud så teit [>:]

men kan du ikke la ho ha din når hun er ute i vogna? hvis du ikke flyr rundt i huset da..
virker litt tungvint ja med sjøyteledning...

ORIGINAL: liz_84

men kan du ikke la ho ha din når hun er ute i vogna? hvis du ikke flyr rundt i huset da..
virker litt tungvint ja med sjøyteledning...

Ja men de går vel ikke begge veier? Da hører jo hun meg i tilfelle da [:D]

nå ler jeg så jeg nesten tisser på meg her..
snakk om å tenke langt da...
det var bare de blonde tendensene som slo inn ja...[&:][8D][:D]

Den jeg har sjekket (lest på nett) hadde batteri på begge. I tillegg til strøm. Men var ikke lademuligheter på babyen "sin". Dette var Topcom sin. Rart. Mulig det finnes to typer av den da??

vennina mi har den fra doro med 3 enheter. den ene går på strøm og den er montert fast på senga. Når hun er borte på besøk hos sine foreldre bruker hun de 2 andre enhetene,den ene i vogna der babyen sover åsså har hun den andre inne hos  seg å begge de går på batteri. Så hun synes den var så kjempe grei å bruke når det har 3 enheter,for da kan hun ha med seg de to på batteri uten at hun trenger å tenke på ledning til den med strøm når babyen sover ute.

ORIGINAL: Lillepusen

Den jeg har sjekket (lest på nett) hadde batteri på begge. I tillegg til strøm. Men var ikke lademuligheter på babyen "sin". Dette var Topcom sin. Rart. Mulig det finnes to typer av den da??

Ja det er nok to!! Tror den med batteri på begge er en nyere utgave av den jeg har [:)]

ORIGINAL: Lillepusen

Ja det er nok to!! Tror den med batteri på begge er en nyere utgave av den jeg har [:)]

Håper det! Håper jeg ikke har misforstått helt. Men stemmer det ikke, blir det IKKE den! [:'(] Må få sjekket ut dette! [:)]

ORIGINAL: siljete

vennina mi har den fra doro med 3 enheter. den ene går på strøm og den er montert fast på senga. Når hun er borte på besøk hos sine foreldre bruker hun de 2 andre enhetene,den ene i vogna der babyen sover åsså har hun den andre inne hos  seg å begge de går på batteri. Så hun synes den var så kjempe grei å bruke når det har 3 enheter,for da kan hun ha med seg de to på batteri uten at hun trenger å tenke på ledning til den med strøm når babyen sover ute.

bestillte den i går på komplett.no.
synes den virka så grei. så da var det i boks.[:D]

Back
Topp