Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lykkeligemeg
399 for topcom her i alle fall! men skjønte ikke greia helt...hmm... det smarteste må jo være at den som foreldrene har også kan gå på batteri? for ungen ligger nå i senga, mens foreldrene løper rundt omkring her og der,- hente posten, sole seg, sove, lage middag...?
hmm... topcom kom jo også best ut i test? hehe. jeg skjønner ingenting av de testene her. vi kommer til å kjøpe topcom sin, tror jeg, den er visst billig og bra! har den på elkjøp!
ORIGINAL: fruluna
399 for topcom her i alle fall! men skjønte ikke greia helt...hmm... det smarteste må jo være at den som foreldrene har også kan gå på batteri? for ungen ligger nå i senga, mens foreldrene løper rundt omkring her og der,- hente posten, sole seg, sove, lage middag...?
Den topcomen vi har er omvendt...
Er kun foreldreenheten som går på batteri.
Er Linnea sin del som burde gjort det da!! Hun ligger jo ofte ute å sover!! Må ha skjøteledning bort til vogna hennes liksom. Gud så teit [>:]
ORIGINAL: liz_84
Den topcomen vi har er omvendt...
Er kun foreldreenheten som går på batteri.
Er Linnea sin del som burde gjort det da!! Hun ligger jo ofte ute å sover!! Må ha skjøteledning bort til vogna hennes liksom. Gud så teit [>:]
men kan du ikke la ho ha din når hun er ute i vogna? hvis du ikke flyr rundt i huset da..
virker litt tungvint ja med sjøyteledning...

nå ler jeg så jeg nesten tisser på meg her..ORIGINAL: Lillepusen
Den jeg har sjekket (lest på nett) hadde batteri på begge. I tillegg til strøm. Men var ikke lademuligheter på babyen "sin". Dette var Topcom sin. Rart. Mulig det finnes to typer av den da??
ORIGINAL: Lillepusen
Den jeg har sjekket (lest på nett) hadde batteri på begge. I tillegg til strøm. Men var ikke lademuligheter på babyen "sin". Dette var Topcom sin. Rart. Mulig det finnes to typer av den da??
Ja det er nok to!! Tror den med batteri på begge er en nyere utgave av den jeg har [:)]
ORIGINAL: siljete
vennina mi har den fra doro med 3 enheter. den ene går på strøm og den er montert fast på senga. Når hun er borte på besøk hos sine foreldre bruker hun de 2 andre enhetene,den ene i vogna der babyen sover åsså har hun den andre inne hos seg å begge de går på batteri. Så hun synes den var så kjempe grei å bruke når det har 3 enheter,for da kan hun ha med seg de to på batteri uten at hun trenger å tenke på ledning til den med strøm når babyen sover ute.