baby i magen2
Gift med forumet
hvilken babycall har/anbefaller dere??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleBolle!
Lurer jeg også på.. Noen som har erfaring med IKEA sin babycall?
Vi har ikke det helt store behovet til hverdags, men vi skal bla på hytta i sommer og da kunne jeg tenkt meg å hatt babycall. Men tenker at det er unødvendig for vår del å bruke 2000,- liksom.
ORIGINAL: Bymusa
Jeg hadde en dor til forrige mann, uten kamera. Og lurer på om jeg skal kjøpe en med kamera denne gangen, men det blir ikke enda uansett. Det blir nok mer aktuelt når babyen skal inn på eget rom.
ORIGINAL: janpanmarsipan
Jeg hadde en dor til forrige mann, uten kamera. Og lurer på om jeg skal kjøpe en med kamera denne gangen, men det blir ikke enda uansett. Det blir nok mer aktuelt når babyen skal inn på eget rom.
Ei jeg kjenner har doro sin med kamera, men sier at batteri kapasiteten er for dårlig så hun anbefaler den ikke av den grunn. Hun er ellers fornøyd med den.
ORIGINAL: janpanmarsipan
Ei jeg kjenner har doro sin med kamera, men sier at batteri kapasiteten er for dårlig så hun anbefaler den ikke av den grunn. Hun er ellers fornøyd med den.
Det er ikke doro sin med kamera jeg skal ha denne gangen, men kommer ikke i farten på hva den heter den jeg hadde bestemt meg for[:)]