babycall

baby i magen2

Gift med forumet
hvilken babycall har/anbefaller dere??

jeg har ikke kjøpt ennå, men skal kjøpe en de har på Barnas hus. Den heter Vision Nova. Har kamera slik at jeg kan se babyen når jeg er oppe på stua og hun ligger nede på soverommet. Da slipper jeg å springe opp og ned hele tiden bare fordi jeg hører en lyd. Har hørt at den er bra. Den koster ihvertfal 2000,- og er derfor litt dyr, men jeg håper og tror den er verdt det!

Lurer jeg også på :)

Har DORO sin babycall er den som stråler minst av babycallene..
Kjøpte den til snuppa, men her vi bor nå trenger jeg vel egentlig bruke den, kanskje ute i vogna..

ORIGINAL: LilleBolle!

Lurer jeg også på.. Noen som har erfaring med IKEA sin babycall?
Vi har ikke det helt store behovet til hverdags, men vi skal bla på hytta i sommer og da kunne jeg tenkt meg å hatt babycall. Men tenker at det er unødvendig for vår del å bruke 2000,- liksom.

Jeg har det på samme måte som deg så jeg tenkte kjøre IKEA sin, har hørt at den er helt grei[:D]
Den har bare to kanaler så hvis man er et sted med mange babycall så kan den lett ta inn noen andre sin, men på hytter og litt roligere boligstrøk tror jeg den er helt streit[:)] har jo ikke kamera eller temp.måler osv, men man får liksom det man betaler for ihvertfall, og det er jo å høre om babyen gråter[8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Har DORO sin babycall er den som stråler minst av babycallene..
Kjøpte den til snuppa, men her vi bor nå trenger jeg vel egentlig bruke den, kanskje ute i vogna..

Tester viser at babycaller ikke stråler så mye.

Jeg hadde en dor til forrige mann, uten kamera. Og lurer på om jeg skal kjøpe en med kamera denne gangen, men det blir ikke enda uansett. Det blir nok mer aktuelt når babyen skal inn på eget rom.

Vi har den super nova babycall og er kjempefornøyd[:D]

har ikke med kamera

Vi har tenkt på Phillips Avent sin - kan brukes både med strøm eller batterier. Ligger på rundt 1000 kr. Ikke kamera.  Eller en fra Doro. Har ikke bestemt oss enda.

ORIGINAL: Bymusa

Jeg hadde en dor til forrige mann, uten kamera. Og lurer på om jeg skal kjøpe en med kamera denne gangen, men det blir ikke enda uansett. Det blir nok mer aktuelt når babyen skal inn på eget rom.

Ei jeg kjenner har doro sin med kamera, men sier at batteri kapasiteten er for dårlig så hun anbefaler den ikke av den grunn. Hun er ellers fornøyd med den.

ORIGINAL: janpanmarsipan

Ei jeg kjenner har doro sin med kamera, men sier at batteri kapasiteten er for dårlig så hun anbefaler den ikke av den grunn. Hun er ellers fornøyd med den.

Det er ikke doro sin med kamera jeg skal ha denne gangen, men kommer ikke i farten på hva den heter den jeg hadde bestemt meg for[:)]

Takk takk, er vanskelig dette her[:D] men tror ihvertfall vi kommer til å kjøpe ein me kamera..

ORIGINAL: janpanmarsipan

Det er ikke doro sin med kamera jeg skal ha denne gangen, men kommer ikke i farten på hva den heter den jeg hadde bestemt meg for[:)]

Ok, bare jeg som misforstod da[:)]

Back
Topp