babycall og trådløst nett

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
når me har på babycallen, så virke isje internett her. någe så plagsomt. så når amalie helen har lagt seg så kan isje me ver på nettet lenger [&:]
andre som har dette problemet??

hmm..merkelig. Har ikke det problemet her.

Det var veldig rart, for de tingene skal jo bruke hvert sitt nett...

Går det ann å bytte kanal på babycallen? Kanskje datamaskinen blir forvirret?

Er du sikker på at det ikke er tilfeldig....??

ORIGINAL: stine_s

når me har på babycallen, så virke isje internett her. någe så plagsomt. så når amalie helen har lagt seg så kan isje me ver på nettet lenger [&:]
andre som har dette problemet??

Det du kan gjøre (ifølge gubben som jobber med sånne ting) at du kan gå inn på den trådløse boksen å forandre frekvensen den går på. det skal hjelpe sier han

ORIGINAL: Thunderella

tror isje d e tilfeldig, for d skjer HVER gang[:@] eg skrur på babycallen, å så virke d igjen når eg skrur den av.
d samme med juletrekuler, da og detter eg utav nettet. [:@]

ORIGINAL: stine_s

ORIGINAL: Thunderella

tror isje d e tilfeldig, for d skjer HVER gang[:@] eg skrur på babycallen, å så virke d igjen når eg skrur den av.
d samme med juletrekuler, da og detter eg utav nettet. [:@]

hva i all verden slags accesspoint/trådløs ruter er det du har?? påvirket av juletrekuler?

Høres veldig rart ut! Juletrekuler???

Hvis den trådløse boksen er så dårlig at den reagerer på juletrekule, så tror jeg at jeg ville vurdert å bruke 500 kr på en ny boks.

ORIGINAL: inkri

Hvis den trådløse boksen er så dårlig at den reagerer på juletrekule, så tror jeg at jeg ville vurdert å bruke 500 kr på en ny boks.

*le*

Enig i den ja.. [:D][:D]

ORIGINAL: slinsie

ORIGINAL: inkri

*le*

Enig i den ja.. [:D][:D]

hmm ja men den ska vel holde någen år?? fekk den når me flytta inn her, snart 3 år siden.

Back
Topp