babycall! Og Brystpumpe!

Frøbert2016<3

Elsker forumet
jeg vil kjøpe en babycall og en brystpumpe. men det er en EVIG jungel der inne!

jeg har aldri hatt babycall før. Men brystpumpe hadde jeg med vesla, men den var manuell og et helvette.

Hva har dere erfaring med, og hva anbefaler dere? :)
 
Når det gjelder babycall så spiller mye inn, hva du forventer av babycallen din? Som i vil du ha kamera, skal den fortelle det hvor mange grader det er, skal du kunne snakke til barnet, spille musikk osv?

Jeg hadde med første en helt enkel en,uten noen fancy greier,ikke engang en indikator på om hun gråt, bare lyden. Vi byttet det ut med en med kamera etterhvert, tuppa vår har astma og kastet opp en del så jeg syns det var fint å se henne på skjermen så jeg slapp og opp hver gang hun kremtet. Jeg har ikke hatt behov for temp måler osv.

Jeg har nå kjøpt ny babycall, og gikk for den nye Avent sin,som er kun et kamera på rommet til barnet,og en App på telefonen. Har jo ikke fått prøvd den enda,men den tilfredsstiller alle våre behov. :)

Når det gjelder ammepumper kan jeg ikke hjelpe deg, jeg likte kun den manuelle,de 5 gangene den ble brukt. .. :p
 
Jeg liker en av neonate sine babycaller best fordi de har lang rekkevidde og er enkle å ha med på reise/ legge i vognen ute osv. Man kan også koble på en 3. Enhet hvis man trenger det til flere barn. Det er temp måler på den, noe jeg har likt godt i forhold til temp i vogna ute eller hvis det blir veldig kaldt med vindu oppe på rommet osv. Hadde avent som funket supert, men var for klumpete til å ha i vognen og for stor til å ha på reise. Jeg har uten kamera, fordi kamera trekker mere batteri.

Brustpumpe hadde jeg medela elektrisk og avent manuel. Synes det gikk opp og ned i perioder hvilken som funka best på meg. Var stort sett et herk uansett.Noen dager funka det besre å bare pumpe ut for hånd som en ku :)
 
Jeg liker en av neonate sine babycaller best fordi de har lang rekkevidde og er enkle å ha med på reise/ legge i vognen ute osv. Man kan også koble på en 3. Enhet hvis man trenger det til flere barn. Det er temp måler på den, noe jeg har likt godt i forhold til temp i vogna ute eller hvis det blir veldig kaldt med vindu oppe på rommet osv. Hadde avent som funket supert, men var for klumpete til å ha i vognen og for stor til å ha på reise. Jeg har uten kamera, fordi kamera trekker mere batteri.

Brustpumpe hadde jeg medela elektrisk og avent manuel. Synes det gikk opp og ned i perioder hvilken som funka best på meg. Var stort sett et herk uansett.Noen dager funka det besre å bare pumpe ut for hånd som en ku :)

Neonate er vel en av de som med minst stråling også? :)
 
Jeg har både Avent og Neonate babycall, Neonate slår avent ned i støvlene. Den er såååå god! Vi bruker den faktisk enda (hun sover alltid ute).

Har Medela swing brystpumpe, sa til
mannen i går at jeg blir uvel av av se den posen som pumpa ligger i. Den er helt OK, bare jeg som har dårlig forhold til den.
 
Jeg kjøpte medela harmony manuell brystpumpe sist og var veldig fornøyd med den:) pumpet ikke mengder da men var vel daglig i noen mnd. Hadde brystbetennelse en gang også, da var det virkelig gull verdt:p
Har prøvd en svær elektrisk som sto på nyfødtintensiven, var ubehagelig. Og har en eldre elektrisk medela minisak, den likte jeg ikke heller å bruke.

Denne gangen orker jeg ikke å klare meg uten babycall så der må jeg og finne ut hva vi vil kjøpe:):)
 
Neonate er helt super, varsler om det blir for varmt/kaldt rommet osv :)
 
Back
Topp