Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: An9e
me har å super nova - kjempe fornøyde [:D][:D]
ORIGINAL: *SEA2207*
Vi har også den, men er ikke fornøyd i det hele tatt. Var mye feil på den, fikk ny, og akkurat samme feil på den også. Og samme feil har også tanten min på sin[&:]

Vi har også den, men er ikke fornøyd i det hele tatt. Var mye feil på den, fikk ny, og akkurat samme feil på den også. Og samme feil har også tanten min på sin[&:]
lurer også på hvilke feil dette er..? [&:]
har noen forresten fått til vibrasjonen på den? står d sko ver d på den me har, men har kje fonne ut av d..[&:]
ORIGINAL: Thea og Nicos mamma
Jeg har phillips avent den dyre av dem. Og er super fornøyd med den! Liker veldig godt at den kan stå åpen hele tiden, da hører jeg at hun puster og om det skjer noe rundt vogna(katt osv)
ORIGINAL: marimari
ORIGINAL: Thea og Nicos mamma
Jeg har phillips avent den dyre av dem. Og er super fornøyd med den! Liker veldig godt at den kan stå åpen hele tiden, da hører jeg at hun puster og om det skjer noe rundt vogna(katt osv)
Når du har den på hele tiden, så sier de at det blir omtrent som å ha en mobiltelefon stående på ring ved siden av babyen når det kommer til stråling. Ville ikke gjort det...
ORIGINAL: ASG
Kommer jo an på hva man trenger [:-] Vi har en veldig enkel og grei, uten mange ekstra funksjoner og den er fra Ikea til 399 (tror jeg det var) og vi er SUPERFORØYDE. Har ikke vært noe tull og vi får ikke inn naboer osv [:D]