Babycall-hjelp

kamskjell

Forelsket i forumet
ja..jeg er en av de som enda ikke har anskaffet babycall..hehe. har ikke helt hatt bruken for det enda, men nå melder behovet seg.
Så da lurer jeg på hva dere andre har, fornøyd/misfornøyd? [:)]

Vi har hatt Super Nova siden snuppa ble født og har vært fornøyd med den. Eneste var at noen ganger begynte den å skurre og bråke noe voldsomt, men jeg har funnet ut at det var fordi den stod rett ved siden av pc og trådløst nettverk. Når den står litt unna gikk det helt fint. Alt i alt veldig fornøyd og den har vært verdt den dyre prisen. 

Vi har philips avent och är väldigt nöjda med den, det enda är att det kan låta högt i den om det ligger en mobil bredvid eller om datorn står för nära. Men annars är den väldigt bra! O inte så dyr heller, tror vi gav 500 kr för den på elgiganten

me har å super nova - kjempe fornøyde [:D][:D]

Styr unna vision nova, har hatt nye tull med den, ville kjøpt super nova om jeg skulle valgt på ny[:)]

ORIGINAL: An9e

Vi har også den, men er ikke fornøyd i det hele tatt. Var mye feil på den, fikk ny, og akkurat samme feil på den også. Og samme feil har også tanten min på sin[&:]

ORIGINAL: *SEA2207*

Vi har også den, men er ikke fornøyd i det hele tatt. Var mye feil på den, fikk ny, og akkurat samme feil på den også. Og samme feil har også tanten min på sin[&:]

hvilken feil er dette?

vi har også super nova. er egentlig fornøyde, eneste er at den piper uten grunn noen ganger... har snakket med butikken og fått beskjed om å prøve å bytte kanal... (noe jeg ikke har gjort enda, fordi nå har den ikke pepet uten grunn på en stund..) [:)]

Har også Super Nova, veldig fornøyd!
Og det skal være den som stråler minst av alle babycallene. Var det jeg la vekt på, men er positivt overrasket over funksjonaliteten også.

Jeg har phillips avent den dyre av dem. Og er super fornøyd med den! Liker veldig godt at den kan stå åpen hele tiden, da hører jeg at hun puster og om det skjer noe rundt vogna(katt osv)

lurer også på hvilke feil dette er..? [&:]

har noen forresten fått til vibrasjonen på den? står d sko ver d på den me har, men har kje fonne ut av d..[&:]

lurer også på hvilke feil dette er..? [&:]

har noen forresten fått til vibrasjonen på den? står d sko ver d på den me har, men har kje fonne ut av d..[&:]

Vår funker fint! Men kan ikke si jeg vet hva vi har gjort for å få det til....

ORIGINAL: Thea og Nicos mamma

Jeg har phillips avent den dyre av dem. Og er super fornøyd med den! Liker veldig godt at den kan stå åpen hele tiden, da hører jeg at hun puster og om det skjer noe rundt vogna(katt osv)

Når du har den på hele tiden, så sier de at det blir omtrent som å ha en mobiltelefon stående på ring ved siden av babyen når det kommer til stråling. Ville ikke gjort det...

ORIGINAL: marimari

ORIGINAL: Thea og Nicos mamma

Når du har den på hele tiden, så sier de at det blir omtrent som å ha en mobiltelefon stående på ring ved siden av babyen når det kommer til stråling. Ville ikke gjort det...

Ikke hvis man har den min 1 meter unna. Hører like godt alt som skjer om man gjør det [:)]

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesikring/babycall-barnesikring/monitor-dect-scd530.html

Har denne og er kjempefornøyd med den. Babydelen går på strøm, men kan brukes med batteri overalt de få gangene jeg trenger det. Syns det er veldig greit at det viser temp på babycallen iallefall, så ville tatt en som hadde det.

Kommer jo an på hva man trenger [:-] Vi har en veldig enkel og grei, uten mange ekstra funksjoner og den er fra Ikea til 399 (tror jeg det var) og vi er SUPERFORØYDE. Har ikke vært noe tull og vi får ikke inn naboer osv [:D]

har super nova,kanonfornøyd med den! ikke vert noen feil elelr mangler.

vi haren doro ett eller annet til 499,-

ORIGINAL: ASG

Kommer jo an på hva man trenger [:-] Vi har en veldig enkel og grei, uten mange ekstra funksjoner og den er fra Ikea til 399 (tror jeg det var) og vi er SUPERFORØYDE. Har ikke vært noe tull og vi får ikke inn naboer osv [:D]

visste ikke at man tilogmed kan få babycall på IKEA! men det burde vel ikke overraske[:D]hehe!

har igrunn ikke så stort behov for noe veldig fancy, kommer mest til å bruke den ute i vogna!

Takk for alle svar så langt jenter![:)]

Back
Topp