Babybutikker i Oslo.

_Nanne_

Forumet er livet
VIP
Jaja, når vi først er i den oh'store hovedstaden så må vi jo komme oss innom noen babybutikker.[:D]
 
Så; Er det noen bra i nærheten av der vi skal ha treffet? Tenkte titte litt før vi møtes om vi kommer oss ut i tide[:)]
 
Skal forsåvidt gå fra Fagerborggata(eller no sånn) er vel ved Majorstua tror jeg[8|] (Skikkelig dårlig kjent ja[:D]) Så hvis det hadde vært noen på veien ned hadde det jo vært supert[:D] Hvis noen er skikkelig kjent da....[8D]
 
Barneavdelingen på Zara i bogstadveien. Anbefales !
 
ORIGINAL: Modrops

Barneavdelingen på Zara i bogstadveien. Anbefales !

 
Ok, prøve å huske det[:)]
 
Da er du også forsåvidt i nærheten av polarn og pyret , og masse andre små søte butikker som ikke er kjedebutikker !
Som ekte osloborger skulle jeg jo ha guidet deg rundt , men skal ha barnedåp på søndag på Gjøvik så må nesten være der [:)]
 
Og hvis man går fra st.hans haugen og ned ullevallsveien så er alle begravelsesagentene byttet ut med barneklærbutikker. Og så ligger baby shop og barnevognhuset der også  ! BAre baby og alt i samme gate  !

Ble mange innlegg dette altså...
 
ORIGINAL: Modrops

Da er du også forsåvidt i nærheten av polarn og pyret , og masse andre små søte butikker som ikke er kjedebutikker !
Som ekte osloborger skulle jeg jo ha guidet deg rundt , men skal ha barnedåp på søndag på Gjøvik så må nesten være der [:)]

 
Du får vel nesten få lov til det da[:D]
 
ORIGINAL: Modrops

Og hvis man går fra st.hans haugen og ned ullevallsveien så er alle begravelsesagentene byttet ut med barneklærbutikker. Og så ligger baby shop og barnevognhuset der også  ! BAre baby og alt i samme gate  !

Ble mange innlegg dette altså...

 
Oj, det må vi prøve å finne[:)] Tror du må utsette den dåpen altså[:D]
 
ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: _Nanne_

ORIGINAL: Modrops

Og hvis man går fra st.hans haugen og ned ullevallsveien så er alle begravelsesagentene byttet ut med barneklærbutikker. Og så ligger baby shop og barnevognhuset der også ! BAre baby og alt i samme gate !

Ble mange innlegg dette altså...


Oj, det må vi prøve å finne[:)] Tror du må utsette den dåpen altså[:D]

Ja, ligger noen snasne butikker der.
Ellers har man BabyShop rett ved Storgata og Gunerius, Babymagasinet Rudo og en butikk til jeg ikke husker navnet på på Grønland Torg.. Den kule mage er et must. I Majorstukrysset (så og si) ligger Svangerskapet. Nei, det ble jo feil. [8D] Polarn ligger nå der i alle fall. Og Zara, ja. Men har ikke de åpna ved siden av Stortinget også? Der ligger i alle fall en passelig stor Benetton med bare barneklær.
Oslo City: Obaibi/Okaidi.
Byporten: Name it (samme som Exit?)
Aker Brygge: Monsoon Children, Okaidi..

Det var det jeg kom på i farten.. Med forbehold om feil.. [8D]

Ojsann, du har oversikten ser jeg[:D] Rekker jo ikke alt dette før treffet[:D] (Var innom den derre Obaibi på Oslo City i sommer faktisk)
Må iallefall få rota meg innom babyshop. Hvilken av de er best a?
 
ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: _Nanne_

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: _Nanne_

ORIGINAL: Modrops

Og hvis man går fra st.hans haugen og ned ullevallsveien så er alle begravelsesagentene byttet ut med barneklærbutikker. Og så ligger baby shop og barnevognhuset der også ! BAre baby og alt i samme gate !

Ble mange innlegg dette altså...


Oj, det må vi prøve å finne[:)] Tror du må utsette den dåpen altså[:D]

Ja, ligger noen snasne butikker der.
Ellers har man BabyShop rett ved Storgata og Gunerius, Babymagasinet Rudo og en butikk til jeg ikke husker navnet på på Grønland Torg.. Den kule mage er et must. I Majorstukrysset (så og si) ligger Svangerskapet. Nei, det ble jo feil. [8D] Polarn ligger nå der i alle fall. Og Zara, ja. Men har ikke de åpna ved siden av Stortinget også? Der ligger i alle fall en passelig stor Benetton med bare barneklær.
Oslo City: Obaibi/Okaidi.
Byporten: Name it (samme som Exit?)
Aker Brygge: Monsoon Children, Okaidi..

Det var det jeg kom på i farten.. Med forbehold om feil.. [8D]

Ojsann, du har oversikten ser jeg[:D] Rekker jo ikke alt dette før treffet[:D] (Var innom den derre Obaibi på Oslo City i sommer faktisk)
Må iallefall få rota meg innom babyshop. Hvilken av de er best a?

Jeg pleier å gå på Babyshop her - http://app.fleximap.com/newlm/?id=160, det er den ved Hammersborggt., men ved siden av den i Ullevålsveien ligger det jo en filial av Rudo et kvartal unna.. Og da blir det jo to fluer i en sleng.

 
Okai, da er jo det kanskje lurest da[:)] Får se hva vi får rota oss innom på turen ned[:D] Ikke bare bare når man skal ha med seg en liten heller[8D]
 
På grunerløkka har de flere kjempe fine/tøffe barnebutikker. Litt vansklig å forklare hvor de ligger når du ikke er kjent, men Sprell og Liten og tøff ligger i Markveien. De har masse masse tøft[:D]
 
Back
Topp