Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme lurer jeg på! Føler meg SÅ gravid allerede og føler alle kan se magenI følge helseoversikt er livmora på størrelse med en sitron nå. Jeg er 7+3, og selv om det ikke er snakk om en merkbar bump utseendemessig, så er definitivt buksa blitt trangere og mer ubehagelig. Er nummer tre, så er spent på hvor stor jeg blir denne gangen
Er også skrekkelig oppblåst. Foreløpig ikke now opp, men er jo vanlig at det svinger littSpennende tråd! Jeg var på første svangerskapskonsultasjon idag og ble overrasket over at jeg veide 3 kg mer enn vanlig.. kan man skylde på graviditet så tidlig igrunn? (6+5) får jo ikke mage så tidlig, men føler seg jo oppblåst på en måte?
Jeg veide også 2-3 kg mer enn jeg trodde hos jm, vi skylder på at det er vekta deres det er noe galt medSpennende tråd! Jeg var på første svangerskapskonsultasjon idag og ble overrasket over at jeg veide 3 kg mer enn vanlig.. kan man skylde på graviditet så tidlig igrunn? (6+5) får jo ikke mage så tidlig, men føler seg jo oppblåst på en måte?