Babybrezza

En tråd i 'November 2019' startet av Firsttry2019, 28 Feb 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Firsttry2019 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Dere som har babybrezza; hvordan er det med rengjøring? Hvor omfattende er det og hvor ofte må det gjøres? Vurderer å skaffe, men dumt hvis det er mer jobb enn glede liksom:p

2. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Nyttig Nyttig x 1
    Last edited: 30 Aug 2020
  3. Mica Glad i forumet Novemberbarna 19 Septemberlykke 2021

Vasker hele 1 g pr mnd. Demonterer og vasker deler i såpevann og har eddik som skal stå i 4t i selve maskina.
    En trakt må vaskes etter hver 4. flaske. Det kommer opp symbol for det og man får ikke brukt maskina før trakta er tatt ut og satt på plass igjen.

Synes ikke det er mye styr, blir fort vant med det.
    Jeg er veldig fornøyd med den, og savnet den veldig da vi var bortreist i jula.
    Har den stående på hele tida, så får varm melk på kun få sekunder.

• Nyttig Nyttig x 1
  4. Firsttry2019 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Men må vannet kokes før det fylles i beholderen?

5. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Ja, en gang om dagen

6. Firsttry2019 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Åh, da er det jo snart like mye jobb som å lage «for hånd» likevel da... :(

7. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

8. Firsttry2019 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Hva mener dere at gjør den verdt det da? Koker jo vann hver dag nå også uansett..og blir jo litt ekstra jobb med den rengjøringen og sånn dao_O

9. Drømmeromnr2 Forelsket i forumet Julegavene 2019

blir vell lettere me at man ikke trenger dosere selv men trykker ønsket mengde også er den klar med en gang og på natt er det sikkert veldig greit ikke prøvd selv men hadde lyst å kjøpe om vi fikk flaske barn:) men koster jo en del...

10. Firsttry2019 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Er jo det jeg har tenkt også..men etter å ha lagd en god del flasker allerede, ser jeg at det ikke tar såå lang tid. Ble mest skeptisk mtp rengjøring osv..

11. Drømmeromnr2 Forelsket i forumet Julegavene 2019

ja leste og noe om at den måtte rengjøres ofte så tenkte da var det ikke vits... men sånn som de skriver over høres det jo greit ut:) men om det å lage flasker går greit hadde jeg ikke giddet å gjøre det. Jeg kunne tenkt meg det forrige gang med tanke på natt hørtes det så greit ut:hilarious:

• Liker Liker x 1
  12. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Nyttig Nyttig x 1
  13. dagosi Gift med forumet Novemberbarna 19 Himmelbarn

Nå har ikke jeg melk til min kar i det hele tatt, å når han vil ha mat, så må det skje nå! Han kan ikke vente de 2-3 minuttene det tar å varme melka som ble laget tidligere på dagen. Da han er overbevist om at vi prøver å sulte han ut av sitt gode skinn av å vente på mat. Da er maskinen god å ha! Jeg synes den er gull, å husker med skrekk den tiden han gråt som om livet sto på spill fordi vi gikk å venta på at flaska skulle bli varm.

14. Firsttry2019 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Her haster det ofte også, men med (kokt) kaldt og varmt vann som blandes, så bruker vi ikke veldig lang tid på å få riktig temperatur. Får nok vurdere maskin fram og tilbake litt til først..

15. blåveispiken1207 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Hadde sikkert vært kjekt å ha, men ikke til den prisen. Vi har også funnet vår metode som funker :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden