Babybox

Lilleklomp18

Forelsket i forumet
Hei, er det kun apotek 1 som har slike gratis babyboxer tilgjengelig for tiden? :-)

Vet Vitus apotek hadde før, men de er vell ikke tilgjengelige for øyeblikket :-( men er det noen flere plasser man får tak i slike? :-)

Rema1000 og Kiwi. Og så har Skoringen, men der må du betale frakt.

Jeg henta ut min på kiwi og måtte le. Spurte pent om jeg kunne få den stelleveskepakka tidligere i vinter siden de hadde igjen, men man fikk jo ikke registrert seg. Og gjett hva jeg fikk når jeg skulle hente ut den nye? Stelleveska [emoji23]

Jeg henta ut min på kiwi og måtte le. Spurte pent om jeg kunne få den stelleveskepakka tidligere i vinter siden de hadde igjen, men man fikk jo ikke registrert seg. Og gjett hva jeg fikk når jeg skulle hente ut den nye? Stelleveska [emoji23]
Jeg fikk den nye, ble ikke så imponert. Var «bare» en bleiepakke, liten pakke våtservietter, en pakke bind og en med truseinnlegg + to skjeer, men ikke nok med det: ser på kassalappen at den kostet meg 99kr selv om de sa den var gratis.. Ikke verdt det spør du meg :rolleyes:

Jeg fikk den nye, ble ikke så imponert. Var «bare» en bleiepakke, liten pakke våtservietter, en pakke bind og en med truseinnlegg + to skjeer, men ikke nok med det: ser på kassalappen at den kostet meg 99kr selv om de sa den var gratis.. Ikke verdt det spør du meg :rolleyes:
Kostet 99,-? What?

De slo den inn på 99kr på meg og, og da jeg sa at jeg hadde fått beskjed om at pakka var gratis, så ble han i kassa usikker og sa at jeg bare fikk ta den uten å betale:p innholdet er ikke verdt 99kr. Tipper at det skal være en måte for de i kassa på å fjerne prisen etter registrering, men at de er usikre siden det er så nytt.

Kostet 99,-? What?
De slo den inn på 99kr på meg og, og da jeg sa at jeg hadde fått beskjed om at pakka var gratis, så ble han i kassa usikker og sa at jeg bare fikk ta den uten å betale:p innholdet er ikke verdt 99kr. Tipper at det skal være en måte for de i kassa på å fjerne prisen etter registrering, men at de er usikre siden det er så nytt.
Oppdaget det ikke før jeg var komt hjem og butikken er 40 min unna. Er sjeldent den veien, så er ikke verdt bryet å gjøre noe med det, er jo uansett bare 99kr :p Handlet ikke så mye, så reagerte litt på totalsummen når jeg skulle betale og takket derfor ja til kvittering. Siden jeg handlet mest ting jeg ikke kjøper til vanlig, typ ammeinnlegg og engangsstellematte, så jeg tenkte at de tingene sikkert bare var dyrere enn forventet. Men jaggu står der ikke «babypakke 99kr» på kassalappen. Kan jo være greit å passe på for andre som har planer om å hente ut, for den skal jo være gratis :)

Den gikk inn til 99 for meg også, men jeg sa at den er jo gratis. Man må registrere trumfkortet i kassa da går den i 0. Veldig dårlig at ikke alle veit det synes jeg [emoji52]

Den gikk inn til 99 for meg også, men jeg sa at den er jo gratis. Man må registrere trumfkortet i kassa da går den i 0. Veldig dårlig at ikke alle veit det synes jeg [emoji52]
Hadde bestilt pakken, og registrerte Trumf. Gikk likevel ikke i null, men det er ikke så nøye. Måtte jo sikkert kjøpt disse tingene før eller siden uansett :)

Hadde bestilt pakken, og registrerte Trumf. Gikk likevel ikke i null, men det er ikke så nøye. Måtte jo sikkert kjøpt disse tingene før eller siden uansett :)

Om du tar kontakt med kiwi kundeservice på mail og forklarer situasjonen, så kan det jo hende de krediterer beløpet:) skader ikke å prøve hverfall.

Har du registrert trumf pluss? Hvis ikke går den ikke i null i kassen fikk vi beskjed om når vi hentet...

Back
Topp