Babybox

Tok 1 måneds tid fra jeg bestilte til vi fikk hentelappen. :) Vet ikke hvor lang tid det har gått for deg?
Ser at det står på nettsiden deres at de sender ut ca 8 uker før termin, og det var midt i jula. Så kanskje det ligger en hentelapp i postkassen når jeg kommer hjem :)

Ser at det står på nettsiden deres at de sender ut ca 8 uker før termin, og det var midt i jula. Så kanskje det ligger en hentelapp i postkassen når jeg kommer hjem :)
Ja, vi fikk vår lapp for 2-3 uker siden. Da hadde jeg egentlig glemt "hele greia" :P

Ble litt skuffa over apotek 1 sin... mest reklame og mini-prøver på ting.
Likte rema 1000 sin. Var mer innhold der, og ting jeg uansett trengte :)

Synes Rema sin er helt topp!

Har vel hentet Kiwi og Rema til nå. Rena var ikke noe særlig. Stoler ikke helt på produktene så vet ikke om de blir brukt. Bleiene bruker vi nok, men :-)

Også har jeg hentelapp på Rimi sin.

Tenkte å hente kiwi, rema, vitus apotek og apotek 1 sin. Syns også rimi sin vat bra, mem de er jo lagt ned :(

Har vel hentet Kiwi og Rema til nå. Rena var ikke noe særlig. Stoler ikke helt på produktene så vet ikke om de blir brukt. Bleiene bruker vi nok, men :-)

Også har jeg hentelapp på Rimi sin.
Hvor fikk du bestilt rimi sin? Går ikke på hjemmesiden lenger. Alle butikkene endres jo til ica eller noe.

Hvor fikk du bestilt rimi sin? Går ikke på hjemmesiden lenger. Alle butikkene endres jo til ica eller noe.

Flesteparten av ICA/Rimi er blitt Coop det nå :)

Bestilte før de gjorde om :-) Får nok ikke hentet ut denne lenger.

Tenkte å hente kiwi, rema, vitus apotek og apotek 1 sin. Syns også rimi sin vat bra, mem de er jo lagt ned :(
Hvor finner du vitus sin??

Back
Topp