Babybox

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Noen som har tenkt å bestille/bestilt/hentet? Hvilke? Hva inneholdt de (bilde)? Hvilken er best? :-)

Jeg har allerede hentet fra apotek 1, vitus apotek og rimi:D:p Mye bra innhold! Smokker, flasker, bleier, stelleprodukter osv. Varierer litt, men de fleste inneholder bra ting:) Husker ikke hvilken som var best! De er jo gratis, så er jo bare å hente alle:D

Jeg har allerede hentet fra apotek 1, vitus apotek og rimi:D:p Mye bra innhold! Smokker, flasker, bleier, stelleprodukter osv. Varierer litt, men de fleste inneholder bra ting:) Husker ikke hvilken som var best! De er jo gratis, så er jo bare å hente alle:D

Er det Rimi sin man vanligvis ikke får hente før 2 uker før termin? :)

Står på de fleste 3 mnd før termin, og på libero får man hentebekreftelse 2 mnd før termin

Hvordan fikk du den fra rimi? Sto at det kom lapp i posten ca to uker før termin?

Når jeg tenker meg om bestilte jeg nok pakkene til babyen som egentlig skulle kommet i oktober, så derfor jeg har fått hentet pakkene tidlig;)

Jeg bestilte den på barnas hus som heter mammabox tidlig i svangerskapet, men syntes det var så tidlig så gav bort hentekoden til en venninne. Nå har de stoppet desse pakkene ser jeg så angrer litt! I den var det body eller nattdress fra reflex og masse bleier, smokker, oljer og et magasin til mor :) håper de starter på igjen med desse igjen :)

Jeg bestilte den på barnas hus som heter mammabox tidlig i svangerskapet, men syntes det var så tidlig så gav bort hentekoden til en venninne. Nå har de stoppet desse pakkene ser jeg så angrer litt! I den var det body eller nattdress fra reflex og masse bleier, smokker, oljer og et magasin til mor :) håper de starter på igjen med desse igjen :)
Jeg og håper på det! De er vanskelig å få tak i..

Ja, jeg må ha hatt skikkelig flaks som fikk tak i en for venninnen min hadde prøvd i flere mnd:) satser på jeg får det til igjen :)
Får satse på at de plutselig åpner for bestilling igjen. Ikke mulig å bestille på vitus apotek for tiden heller..

Har henta mammaboxen, men syns ikkje det va så masse i den, likte best merke pennen :) kjem til og bestille frå libero/Kiwi, Rimi, apotek 1 og vitus og! Alltid kjekt med gratis ting :D

Back
Topp