Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har allerede hentet fra apotek 1, vitus apotek og rimi Mye bra innhold! Smokker, flasker, bleier, stelleprodukter osv. Varierer litt, men de fleste inneholder bra ting Husker ikke hvilken som var best! De er jo gratis, så er jo bare å hente alle
Tror kiwi sin er sen man får hvis man melder seg inn i liberoklubbenKiwi har også tror jeg
Jeg bare registeret meg på nettsiden og hentet ut pakken Aldri noen som spurte om termin eller legitimasjon eller noeEr det Rimi sin man vanligvis ikke får hente før 2 uker før termin?
Står på de fleste 3 mnd før termin, og på libero får man hentebekreftelse 2 mnd før terminJeg har allerede hentet fra apotek 1, vitus apotek og rimi Mye bra innhold! Smokker, flasker, bleier, stelleprodukter osv. Varierer litt, men de fleste inneholder bra ting Husker ikke hvilken som var best! De er jo gratis, så er jo bare å hente alle
Ja, det sto at man fikk tilsendt hentelapp ca 2 uker før terminEr det Rimi sin man vanligvis ikke får hente før 2 uker før termin?
Hvordan fikk du den fra rimi? Sto at det kom lapp i posten ca to uker før termin?Jeg har allerede hentet fra apotek 1, vitus apotek og rimi Mye bra innhold! Smokker, flasker, bleier, stelleprodukter osv. Varierer litt, men de fleste inneholder bra ting Husker ikke hvilken som var best! De er jo gratis, så er jo bare å hente alle
Aha.. da er det ikke så rart, neiNår jeg tenker meg om bestilte jeg nok pakkene til babyen som egentlig skulle kommet i oktober, så derfor jeg har fått hentet pakkene tidlig
Jeg og håper på det! De er vanskelig å få tak i..Jeg bestilte den på barnas hus som heter mammabox tidlig i svangerskapet, men syntes det var så tidlig så gav bort hentekoden til en venninne. Nå har de stoppet desse pakkene ser jeg så angrer litt! I den var det body eller nattdress fra reflex og masse bleier, smokker, oljer og et magasin til mor håper de starter på igjen med desse igjen
Ja, jeg må ha hatt skikkelig flaks som fikk tak i en for venninnen min hadde prøvd i flere mnd satser på jeg får det til igjenJeg og håper på det! De er vanskelig å få tak i..
Får satse på at de plutselig åpner for bestilling igjen. Ikke mulig å bestille på vitus apotek for tiden heller..Ja, jeg må ha hatt skikkelig flaks som fikk tak i en for venninnen min hadde prøvd i flere mnd satser på jeg får det til igjen
Håper de holder på å lage enda bedre bokser til oss er så gøy med slike gratis prøver så man får prøvd litt forskjellig!Får satse på at de plutselig åpner for bestilling igjen. Ikke mulig å bestille på vitus apotek for tiden heller..
Ja, enig! Liker gratisHåper de holder på å lage enda bedre bokser til oss er så gøy med slike gratis prøver så man får prøvd litt forskjellig!