Jeg fikk smekken i posten denne uken. Husker ikke helt når jeg registrerte meg, men det var i desember en gang. Kanskje du må prøve på nytt?Leeenge siden jeg registrerte meg der. Ikke motatt noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk smekken i posten denne uken. Husker ikke helt når jeg registrerte meg, men det var i desember en gang. Kanskje du må prøve på nytt?Leeenge siden jeg registrerte meg der. Ikke motatt noe
Kanskje det? De sender iallefall nok mailJeg fikk smekken i posten denne uken. Husker ikke helt når jeg registrerte meg, men det var i desember en gang. Kanskje du må prøve på nytt?
Har også lurt på det lenge. Om man får noe hvis man har fått det før for tidligere barn.Rimipakka fikk jeg beskjed om at jeg ikke får pga at jeg har mottatt den tidligere. Ellers ser det ut til å gå greit med liberopakka, apotek1 og vitus.![]()
Aktivere du medlemskapet via epost?Kanskje det? De sender iallefall nok mail![]()
Ja, det har jeg gjortAktivere du medlemskapet via epost?
Vi får bare vente og seJa, det har jeg gjort
Leeenge siden jeg registrerte meg der. Ikke motatt noe
Spørs det daFikk derifra på fredagen, så mulig de bare er litt trege..?
Libero og kiwi er jo sammeJeg har bestilt libero, apotek1, vitusapotek, rimi og kiwi, satser på at vi da ikke trenger å kjøpe sånne ting som sinksalve og babyolje
Har også bestilt fra mamabox, og det er den eneste jeg har mottat/hentet. Den var litt skuff - trodde den skulle være så bra siden det kun er 1500 per måned og så fort "utsolgt"![]()