Babybox

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Har dere eller skal dere bestille babyboxer som er gratis?

skal vi legge ut litt linker?

Gå inn på linken viktige tråder på siden er det link til babybokser :)

Ja, jeg har bestilt pakken fra apotek1 og Rimi - men som sistemann i marsgruppa er det en stund før jeg får hente.

www.babypakker.no - tror de fleste pakker står også her :-)

Jeg har også hentet fra Apotek1 og Vitus. Har også bestilt fra Rimi og Libero/Kiwi.

Bare vær forberedt på myyye telefonselgere etter fødselen :) ringte i ett sett her fra noen dager etter førstemann kom til verden... selv om jeg har reservert meg.

Last edited:
Har henta vitus, apotek1 og libero sin sålangt. Venter på rimi. Apotek1 sin var best sålangt! :)

Mammabox fra Mammabox.no. Var ikke så super digg, men er jo gratis :-)

Har bestilt fra Rimi og Babybox, men apotekpakken fra apotek1 er det ikke mer igjen av. Må vente til januar :p
Mener du den fra Vitus, for den kunne ikke jeg bestille (måtte vente til januar). Men gikk innom en vitus i dag jeg, for skulle ha noen andre ting, og fikk med boksen allikevel, selv om jeg ikke var registrert :)

Nestle har noen gratis smekker de sender ut

Noen som vet hvilke man ikke kan bestille dersom man har fått de for tidligere barn? Husker jeg har lest noe om det før, men husker ikke hvor.. Gravidhjerne:rolleyes:

Noen som vet hvilke man ikke kan bestille dersom man har fått de for tidligere barn? Husker jeg har lest noe om det før, men husker ikke hvor.. Gravidhjerne:rolleyes:

Rimipakka fikk jeg beskjed om at jeg ikke får pga at jeg har mottatt den tidligere. Ellers ser det ut til å gå greit med liberopakka, apotek1 og vitus. :)

Back
Topp