Babybokser

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Er det noen her som har fått babyboksene fra Rimi og Kiwi? Jeg har ikke fått noen av de enda,er så spent på hva som er i de

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bestilt, men ikke fått! De kommer ikke før nærmere termin tror jeg :(

Kiwi? Åhh det visste jeg ikke vi fikk fra :p noen som har fått libero sin?

Kiwi? Åhh det visste jeg ikke vi fikk fra :p noen som har fått libero sin?

Libero og kiwi er vel den samme.
Man får hentelapp i posten på både Libero/Kiwi og Rimi sine. Rimi drøyer det til ca 2 uker før termin.

Har fått hentelappe på Libero/Kiwi sin, så skal hente den og mammabox i dag når jeg skal ut å farte litt :)
Har hentet apotekpakken og den var ganske fin syns jeg :)

Sambo skal hente Liberopakken idag :)
Har Mammaboksen og Babybox (en av apotekboksene). Babyboxen var veldig fin :)

Har henta den apoteketpakka. Der var det mye nyttig. Prøver på kremer, salver, engangskluter, smokk og flaske i fra Avent.
Rimi er bestilt, men får den ikke ennå. Var henting rett før fødsel.
Libero prøvde jeg å bestille, men fikk det ikke til. :P
Har vært medlem av Libero, men husker selvsagt ikke koden for å komme inn der..
Prøvde å legge inn på mannen men det gikk heller ikke.. :(
Får prøve på nytt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har henta Libero sin. Den var ganske grei :) bleier, olje, krem og våtservietter og noken prøva trur eg det var :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

jeg har henta libero sin på kiwi. Var med bleier i strl1 og 2. badeolje, en vognleke, 1pk libresse, klistremerker som så ut som lego med bokstaver på- var veldig gøy for 2åringen min å klistre med hvertfall ;) diverse hefter/bøker.. Ikke store greiene, men gøy med alt som er gratis :p Her har vi ikke rimi i nærheten, å blir nok ikke til at jeg orker å styre med det. skal hente fra diverse apotek, bare jeg husker det ;) Forrige gang hadde dem aldri på apoteket jeg var på så tilslutt var babyen 6-7mndr så da orka jeg ikke mase mer :p

kommer sikkert snart, eller logg deg inn på libero og spør dem :) og har du lagt inn riktig termin? :)

kommer sikkert snart, eller logg den inn på libero og spør dem :)

Har hentet på Kiwi og apotek1 denne uken. Kjekt med flaske i apotek1, men synes man ellers fikk mer i Kiwi/Libero-boksen. Begge inneholder smokk, pakke med bleier og bind, våtservietter, samt ministørrelse på vareprøver. Mammabox fra Barnas Hus var bra, der fikk jeg en pyjamas fra Reflex men også et par rabattkuponger som var gått ut på datoo_O Har vært innom vitus apotek et par ganger også men de får visst aldri påfyll på boksene.. Rimiboksen kommer to uker før termin ja! Greit å kunne teste ut forskjellige produkter så man kan finne det som passer best for sitt barn!

Har hentet på Kiwi og apotek1 denne uken. Kjekt med flaske i apotek1, men synes man ellers fikk mer i Kiwi/Libero-boksen. Begge inneholder smokk, pakke med bleier og bind, våtservietter, samt ministørrelse på vareprøver. Mammabox fra Barnas Hus var bra, der fikk jeg en pyjamas fra Reflex men også et par rabattkuponger som var gått ut på datoo_O Har vært innom vitus apotek et par ganger også men de får visst aldri påfyll på boksene.. Rimiboksen kommer to uker før termin ja! Greit å kunne teste ut forskjellige produkter så man kan finne det som passer best for sitt barn!
virker som det er litt forskjell på innholdet til liberoboksene.. jeg fikk ikke med smokk ;) ikke det at der er så krise :p

Jeg har ikke hentet en eneste en enda x) off, føler meg treig!

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp