Fikk brev i går, og jeg har termin 9. juli.
Oki takk da e sækert min og rett runt hjørnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk brev i går, og jeg har termin 9. juli.
Ja, det kan stemmeTror libero er to mnd før termin og rimi er to uker før?
-Appen
Jeg forsøkte å registrere meg på Rimi, men fikk ikke gjort det for jeg var allerede registrert. Fikk registrert meg både med første- og andremann. Jeg hadde trodd at jeg skulle få lov å registrere meg på nytt denne gangen også, det er jo en stund siden 2011 nå. Men jeg fikk heldivis registrert meg på nytt på apotekene sine sider og jeg har ikke registrert meg hos Libero før, så det har jeg gjort denne gangen og her om dagen fikk jeg hentelapp i postenJeg får ikke registrert meg på Libero og Rimi fordi jeg er registrert der fra før... Dere fleregangsfødende opplevd det samme?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg forsøkte å registrere meg på Rimi, men fikk ikke gjort det for jeg var allerede registrert. Fikk registrert meg både med første- og andremann. Jeg hadde trodd at jeg skulle få lov å registrere meg på nytt denne gangen også, det er jo en stund siden 2011 nå. Men jeg fikk heldivis registrert meg på nytt på apotekene sine sider og jeg har ikke registrert meg hos Libero før, så det har jeg gjort denne gangen og her om dagen fikk jeg hentelapp i postenSå nå skal jeg på Kiwi en dag snart
![]()

Det går jo an å prøve, men jeg tenker at det ikke blir til detKanskje du kan registrere mannen på Rimi?![]()
Jøss, det var jo mye mer i din pakke enn i min, jo!Vis vedlegget 61598
Da har jeg hentet Liberoboksen min. Dette var oppiOverrasket over at det var en HEL pakke våtservietter oppi, i alle andre pakker har det vært sånne tynne pakker med ca femten stykk i.
Var innom Apotek1 også i ettermiddag, men hun var tom og fikk sannsynligvis i morgen... Tror ikke jeg gidder å dra til byen to dager på rad gitt. Men er jo en stund igjen til termin enda, så kommer vel flere sjanser.
Sent from my iPad using BV Forum