Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har 9 uker igjen till termin men har bara fått en bekreftelse fra apotek1 att eg kan hæmta den ut. Eller har ikkje fått noen annen pakke. Hva e det eg ikkje har gjort rett.
Stemmer det ikkje att vitusapotek pakken får vi nær vi e medlem i babyverden? Eller har eg missførståt det. Skjønner ikke var Mina pakkar er??
Nei, det har jeg ikke hørt om. Gå inn på nettsidene til vitusapotek, apotek1, libero og rimi. Der finner du skjema for registrering. Liberopakken sender ikke ut hentlapp før to uker før terminen, og rimi er vel (om jeg ikke husker feil) 3 uker før terminen. Apotekpakkene kan du hente etter at du har registrert deg og fått mail med kvittering.Stemmer det ikkje att vitusapotek pakken får vi nær vi e medlem i babyverden? Eller har eg missførståt det. Skjønner ikke var Mina pakkar er??
Jeg får ikke registrert meg på Libero og Rimi fordi jeg er registrert der fra før... Dere fleregangsfødende opplevd det samme?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg måtte logge inn på min side på Libero. Husket jo selvsagt ikke passord fra forrige gang, men når jeg fikk nytt tilsendt så registrerte jeg inn nye opplysninger med termindato. Da skal de sende i teorien sende ut lapp til meg 2 uker før termin.Jeg får ikke registrert meg på Libero og Rimi fordi jeg er registrert der fra før... Dere fleregangsfødende opplevd det samme?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg måtte logge inn på min side på Libero. Husket jo selvsagt ikke passord fra forrige gang, men når jeg fikk nytt tilsendt så registrerte jeg inn nye opplysninger med termindato. Da skal de sende i teorien sende ut lapp til meg 2 uker før termin.
Oki takk skall prøva registerera megDet har jeg jeg ikke hørt noe om... Jeg fikk ikke hentelapp før jeg registrerte meg på siden deres hvertfall
-Appen
Nei, det har jeg ikke hørt om. Gå inn på nettsidene til vitusapotek, apotek1, libero og rimi. Der finner du skjema for registrering. Liberopakken sender ikke ut hentlapp før to uker før terminen, og rimi er vel (om jeg ikke husker feil) 3 uker før terminen. Apotekpakkene kan du hente etter at du har registrert deg og fått mail med kvittering.
Da var Liberopakken henta. Ikke all verden oppi da..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da var Liberopakken henta. Ikke all verden oppi da..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mente det var det som sto på nettsiden til Libero, men kanskje det sto 2 mnd... Jeg fikk hvertfall hentelapp i posten i går, så henta den på Kiwi i dagMen hvordan fikk du ut den ? Var det ikke slik at vi fikk ut den 2 uker før termin?
Fikk brev i går, og jeg har termin 9. juli.Nei de var ikkje mye uppe i den? Fikk du brev hjem i posten før å hæmta den? Hvor lagt før termin??