Babybokser, samletråd med hvor man kan hente?

Eg har 9 uker igjen till termin men har bara fått en bekreftelse fra apotek1 att eg kan hæmta den ut. Eller har ikkje fått noen annen pakke. Hva e det eg ikkje har gjort rett.

Eg har 9 uker igjen till termin men har bara fått en bekreftelse fra apotek1 att eg kan hæmta den ut. Eller har ikkje fått noen annen pakke. Hva e det eg ikkje har gjort rett.

Forsøkt å registrere deg på nytt? Kanskje du skrev feil epost-adresse?

I dag var jeg å hentet tre av fem bokser og må si at den som imponerte mest var den fra Apotek1 :) Den inneholdt så mye variert og lite reklame, så den likte jeg :) Apotekpakken fra Vitus var bra den og, mens Mammabox skuffet litt med overvekt av reklame og slikt. Men artig å se hva som finnes der ute, dette er første gang jeg henter noe sånt og visste ikke hva jeg kunne forvente, så det var mye bra her :) Nå er det bare å vente på at hentelappen fra libero og Rimi skal komme i postkassa :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Stemmer det ikkje att vitusapotek pakken får vi nær vi e medlem i babyverden? Eller har eg missførståt det. Skjønner ikke var Mina pakkar er??

Stemmer det ikkje att vitusapotek pakken får vi nær vi e medlem i babyverden? Eller har eg missførståt det. Skjønner ikke var Mina pakkar er??

Det har jeg jeg ikke hørt noe om... Jeg fikk ikke hentelapp før jeg registrerte meg på siden deres hvertfall

-Appen

Nei, det har jeg ikke hørt om. Gå inn på nettsidene til vitusapotek, apotek1, libero og rimi. Der finner du skjema for registrering. Liberopakken sender ikke ut hentlapp før to uker før terminen, og rimi er vel (om jeg ikke husker feil) 3 uker før terminen. Apotekpakkene kan du hente etter at du har registrert deg og fått mail med kvittering.

Jeg får ikke registrert meg på Libero og Rimi fordi jeg er registrert der fra før... Dere fleregangsfødende opplevd det samme?

Jeg får ikke registrert meg på Libero og Rimi fordi jeg er registrert der fra før... Dere fleregangsfødende opplevd det samme?

Fikk heller ikke gjort dette av samme årsak!

Jeg måtte logge inn på min side på Libero. Husket jo selvsagt ikke passord fra forrige gang, men når jeg fikk nytt tilsendt så registrerte jeg inn nye opplysninger med termindato. Da skal de sende i teorien sende ut lapp til meg 2 uker før termin.

Jeg måtte logge inn på min side på Libero. Husket jo selvsagt ikke passord fra forrige gang, men når jeg fikk nytt tilsendt så registrerte jeg inn nye opplysninger med termindato. Da skal de sende i teorien sende ut lapp til meg 2 uker før termin.

Da skal jeg prøve det ;)

Nei, det har jeg ikke hørt om. Gå inn på nettsidene til vitusapotek, apotek1, libero og rimi. Der finner du skjema for registrering. Liberopakken sender ikke ut hentlapp før to uker før terminen, og rimi er vel (om jeg ikke husker feil) 3 uker før terminen. Apotekpakkene kan du hente etter at du har registrert deg og fått mail med kvittering.

Oki takk nå er eg litt mer med

Takk før hjelpen damer nå har eg fått registeret meg å fått bekreftelse på mail. Så nå kan eg hämta pakken på apoteken :-)

Da var Liberopakken henta. Ikke all verden oppi da..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400071403546.jpg
    1400071403546.jpg
    78,1 KB · Visninger: 62
Da var Liberopakken henta. Ikke all verden oppi da..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men hvordan fikk du ut den ? Var det ikke slik at vi fikk ut den 2 uker før termin?

Men hvordan fikk du ut den ? Var det ikke slik at vi fikk ut den 2 uker før termin?
Mente det var det som sto på nettsiden til Libero, men kanskje det sto 2 mnd... Jeg fikk hvertfall hentelapp i posten i går, så henta den på Kiwi i dag :)

Nei de var ikkje mye uppe i den? Fikk du brev hjem i posten før å hæmta den? Hvor lagt før termin??
Fikk brev i går, og jeg har termin 9. juli.

Back
Topp