Babyboksene fra Apotek.

Jeg henta også vitus sin i dag, super skuffa!!! Den sto det jo så mye bra om, men var jo ikkeno i den... Hva skal en baby med dekadin hoste te???? Nei, skuffelse! Men apotek 1 sin er veldig bra!:-)

Silje :-)

Jeg hentet mine i dag. Rimelig fornøyd med vitus sin også jeg. Ser det er stor forskjell på boksene som blir levert ut fra ett og samme apotek!! Jeg fikk full boks, med alt fra små prøver til digitalt feber termometer!! Så jeg er fornøyd med begge to :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hentet mine i dag. Rimelig fornøyd med vitus sin også jeg. Ser det er stor forskjell på boksene som blir levert ut fra ett og samme apotek!! Jeg fikk full boks, med alt fra små prøver til digitalt feber termometer!! Så jeg er fornøyd med begge to :-)

Feber termometer?? Er det mulig?

Helt sant! Var helt satt ut jeg..!!! Men uttrrooooolig greit og få !!:-) bare det i seg selv er jo verdt litt!

Forresten så sendte jeg Mail til vitus nå.. Haha. Bare for å høre hvorfor det er slike enorme forskjeller. Jeg mener ikke å virke utakknemlig, men synes bare det var så rart å få en såpass tom boks. Forrige svangerskap var den fra vitus en klar favoritt, fullspekket.

Si ifra hvis de svarer da :) jeg har fått printa ut kvitteringene mine i dag, så får hente de snart :)

Si ifra hvis de svarer da :) jeg har fått printa ut kvitteringene mine i dag, så får hente de snart :)
Fikk svar:

Takk for din henvendelse. Beklager at du har hatt denne opplevelsen hos Vitusapotek. Jeg skal videresende henvendelsen til kategoriansvarlig for produktet, og så hører du fra oss innen kort tid.

Mvh Hilde

Fikk svar:

Takk for din henvendelse. Beklager at du har hatt denne opplevelsen hos Vitusapotek. Jeg skal videresende henvendelsen til kategoriansvarlig for produktet, og så hører du fra oss innen kort tid.

Mvh Hilde

håper de gjør noe med det nå da :)

Her er apotek 1 sin pakke:) veldig bra. Det ligger også lapp fra lindex at man kan velge en body fra newborn-serien :) Vis vedlegget 22717

Hentet mine pakker også. Vitusapotek pakken er rett og slett skuffelse. Mens apotek 1 var jeg fornøyd med, men jeg fikke ikke sånn lapp fra lindex da:/ men ellers veldig fornøyd med den pakken:)

Du er ikke alene om dette, fikke ikke jeg heller, berken body og sokker:(
Ikke noe hefte fra lindex med reklame i og på siste siden står det klipp ut lapp og ta med? Babysokkene lå oppi en tøypose som hang på hefte/kampanjebladet fra lindex. Så rart.. Fikk forresten svar fra vitus .. Hehe. Synes det var skikkelig flaut å sende Mail til dem, snakk om utakknemlighet i grunnen.

Takk for din henvendelse, og takk for at du har bestilt vår babypakke.
Når det gjelder innhold i Apotekpakken så kan dette variere - dette opplyses det også om på bestillingssiden www.apotekpakken.no

Jeg videresender uansett din e-post til den personen hos oss som er ansvarlig for Apotekpakken slik at hun kan se på det når hun er tilbake fra ferie i neste uke.

Ønsker deg lykke til med siste del av graviditeten og ikke minst til en spennende tid etter fødselen.

Fortsatt god sommer :-)

Vennlig hilsen

Gunhild Langerød
Markedskoordinator

Enig i at apotek1 sin var veldig bra og den fra vitus var helt elendig... rart at det kan være så forskjell hehe :P

Ikke noe hefte fra lindex med reklame i og på siste siden står det klipp ut lapp og ta med? Babysokkene lå oppi en tøypose som hang på hefte/kampanjebladet fra lindex. Så rart.. Fikk forresten svar fra vitus .. Hehe. Synes det var skikkelig flaut å sende Mail til dem, snakk om utakknemlighet i grunnen.

Nei ingenting av det du sier. Men varirer kansje litt fra sted til sted ogå. Det var hvertfall ingen ting som det stod lindex på.

Hentet du på vitus eller ditt apotek?
Det står på nettsiden at innholdet kan variere og at det kun er vitus som har f.eks. Prøve på l'occitaine håndkrem.

Back
Topp