Babyboy<3
Andre møte med forumet
Jeg viste bare mailen på mobilen min og fikk da hentet ut pakken.Lurer jeg også på ??? Har ikke printer...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Termin 4.September <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg viste bare mailen på mobilen min og fikk da hentet ut pakken.Lurer jeg også på ??? Har ikke printer...
Feber termometer?? Er det mulig?Jeg hentet mine i dag. Rimelig fornøyd med vitus sin også jeg. Ser det er stor forskjell på boksene som blir levert ut fra ett og samme apotek!! Jeg fikk full boks, med alt fra små prøver til digitalt feber termometer!! Så jeg er fornøyd med begge to
Fikk svar:Si ifra hvis de svarer da jeg har fått printa ut kvitteringene mine i dag, så får hente de snart
Fikk svar:
Takk for din henvendelse. Beklager at du har hatt denne opplevelsen hos Vitusapotek. Jeg skal videresende henvendelsen til kategoriansvarlig for produktet, og så hører du fra oss innen kort tid.
Mvh Hilde
Her er apotek 1 sin pakke veldig bra. Det ligger også lapp fra lindex at man kan velge en body fra newborn-serien Vis vedlegget 22717
Hentet apotek 1 sin i dag. Jeg fikk ingen Body eller gavekort på en..
Ikke noe hefte fra lindex med reklame i og på siste siden står det klipp ut lapp og ta med? Babysokkene lå oppi en tøypose som hang på hefte/kampanjebladet fra lindex. Så rart.. Fikk forresten svar fra vitus .. Hehe. Synes det var skikkelig flaut å sende Mail til dem, snakk om utakknemlighet i grunnen.Du er ikke alene om dette, fikke ikke jeg heller, berken body og sokker
Ikke noe hefte fra lindex med reklame i og på siste siden står det klipp ut lapp og ta med? Babysokkene lå oppi en tøypose som hang på hefte/kampanjebladet fra lindex. Så rart.. Fikk forresten svar fra vitus .. Hehe. Synes det var skikkelig flaut å sende Mail til dem, snakk om utakknemlighet i grunnen.