Babyboksene fra Apotek.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Har nettopp vært og hentet ut apotek-pakkene fra Apotek1 og Vitus.
Og her må jeg virkelig rose apotek1 opp i skyene.
SÅ mye fint. Smokk, Avent-flaske, gavekort på gratis newborn body fra lindex, nydelig sokker, smekke, ammeinnlegg, osv osv.
Vitus kan bare gå å legge seg i forhold til Apotek1.

MORO :D

Så gøy! Jeg husker det var noen pakker som var skikkelig bra! Jeg har ikke bestilt noen denne gangen, syns å huske fra sist at det bare gikk an å få til første ungen.. Stemmer dette tro, eller er det noen her med flere barn som har fått?

Kan du ikke evt. prøve å sette i gubben sitt navn, eller bruke en annen e-post? Mener å lese at det er det andre har gjort.

Så bra! Gleder meg til eg kan hente gratispakker :D man må vel vera 28 veker på veg for å få dei? :)

Er så kjedelig for jeg har mistet de mailene fra de forskjellige apoteka, det beviset eller hva man skal kalle dem.... :p
Å apotekfolka her i Arendal er såååå sure så får sikkert ikke uten de lappene...

Så morro :) Gleder meg til og hente de selv :) jeg kan vel forsåvidt hente de om 2 dager? for da er det jo akk 3 mnd til termin, ell må jeg kanskje ha passert uke 28? :)

Kan du ikke evt. prøve å sette i gubben sitt navn, eller bruke en annen e-post? Mener å lese at det er det andre har gjort.

Kan sikkert det, har ikke tenkt så nøye på det, egentlig :P

jeg prøvde å bestille den fra apotek 1, husker ikke om jeg gjorde det sist svangerskap, men mener jeg da bestilte alle. det gikk hvertfall denne gangen også :-) har ikke hentet den ennå da, men fikk hvertfall sånn kvittering for å hente.

Jeg måtte ikke vise noe dokumentasjon noe sted på hvor langt jeg er på vei. Tror det holder å komme inn med gravidmagen. Hehe.

Da skal jeg jaggu prøve å hente de i morgen :))

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

De er ikke så strenge på at det presist skal være 3 mnd før :) Jeg fikk sist gang 1 uke før det var 3 mnd igjen. Har ikke fått hentet denne gangen enda. Gleder meg til å hente de og se hva som er oppi:)

Greit nok og vise kvitteringene på mobilen tro? Eller må jeg printe de ut? :)

Lurer jeg også på ??? Har ikke printer... :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aner ikke. Jeg printa hos mor. De scanna på ett av apotekene i allefall.

Var å hente på apotek 1 nå, trengte ikke vise noen ting jeg :P sa bare det var akk 3 mnd til termin i morgen :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Så gøy! Gleder meg til å åpne pakken selv :D jeg har fortsatt noen uker igjen før jeg kan hente gratispakkene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har også hentet apotek 1, kjempebra. Hentet vitus apotek sin som det står så nye bra om på nettet.. Men stoooor skuffelse. Tror noen har vært å robba det meste av innholdet i den fordi den inneholdt mye mer forrige svangerskap. (Bl.a.nyfødtbleier,deodorant og dusjsåpe). Oppi den jeg fikk nå var det kun en pakke bomullspads, en pakke vidi barn, en tutt, og ellers noen mini tuber med prøver på kremer og slikt. Skikkelig kjipt. Siden det var sommer fikk jeg med en kjip stellematte. ImageUploadedByBV Forum1374009764.573725.jpg

Har også hentet apotek 1, kjempebra. Hentet vitus apotek sin som det står så nye bra om på nettet.. Men stoooor skuffelse. Tror noen har vært å robba det meste av innholdet i den fordi den inneholdt mye mer forrige svangerskap. (Bl.a.nyfødtbleier,deodorant og dusjsåpe). Oppi den jeg fikk nå var det kun en pakke bomullspads, en pakke vidi barn, en tutt, og ellers noen mini tuber med prøver på kremer og slikt. Skikkelig kjipt. Siden det var sommer fikk jeg med en kjip stellematte. Vis vedlegget 22558
Jeg fikk ikke den kjipe stellematta engang. :( nei likte bare apotek1 sin jeg.

Back
Topp