Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor flinke er dere til å føre inn de forskjellige tingene babyen gjør i babyboken ( hvis dere har da)
Jeg var veldig flink i begynnelsen men nå går det i rykk og napp.
Har enda ikke fått satt inn noen bilder, men det kommer..[:)]
har prøvd å huske å skrive i boka når d skjer nåkka nytt, men sånne små ting har æ ikke orka å skrive opp...har heller ikke limt inn så mye bilda enda, men når æ får ånden åver mæ så må æ væll jøre d [:D]
kjøpte meg kamera og fotoprinter jeg...også har jeg laget selv. kjøpte meg en sånn bok med svarte ark...og har klippet og limet siden han ble født. skrevet og stått i...men det blir liksom litt mye også da, så jeg må roe ned litt, ellers blir det veldig mange bøker bare før han er ett år tror jeg[8|]
Har akkurat rukket å sende ut takkekort for barselgavene jeg... Håper på større innsats utover høsten. Har notert litt datoer og sånt da, men ikke så mye dessverre. Synes det er litt vanskelig å vite hva som er "første ditt" og "første datt" også jeg da.