Babybok...

L24

Glad i forumet
Hvor flinke er dere til å føre inn de forskjellige tingene babyen gjør i babyboken ( hvis dere har da)
Jeg var veldig flink i begynnelsen men nå går det i rykk og napp.
Har enda ikke fått satt inn noen bilder, men det kommer..[:)]

skriver når jeg husker på det, og begynner å bli litt i babyboka og i albumen nå[:D]

Men har fylt ut en album på 4 mndr, blir vel litt mindre etterhvert[8D]

Jeg har notert ned alle tingene Eline har lært seg fra dag 1. Har ennå ikke limt inn bilder, men har skrevet litt notater inni boka!!

har vært faktisk kjempe flink,skrevet opp alt som har skjedd fra han lå i magen min til nå...[:D]

har prøvd å huske å skrive i boka når d skjer nåkka nytt, men sånne små ting har æ ikke orka å skrive opp...har heller ikke limt inn så mye bilda enda, men når æ får ånden åver mæ så må æ væll jøre d [:D]

kjøpte meg kamera og fotoprinter jeg...også har jeg laget selv. kjøpte meg en sånn bok med svarte ark...og har klippet og limet siden han ble født. skrevet og stått i...men det blir liksom litt mye også da, så jeg må roe ned litt, ellers blir det veldig mange bøker bare før han er ett år tror jeg[8|]

kjøpte ikke babybok før han var nesten 3mnd.men etter det så har jeg ført inn det meste.[:)]

Har akkurat rukket å sende ut takkekort for barselgavene jeg... Håper på større innsats utover høsten. Har notert litt datoer og sånt da, men ikke så mye dessverre. Synes det er litt vanskelig å vite hva som er "første ditt" og "første datt" også jeg da.

Back
Topp