Babybok

Denne fikk frøkna til dåpsdagen og jeg må ærlig si at jeg ikke er noen fan av den :hilarious: Syntes at "Den beste boken om meg" er mye bedre enn den:)
Åå? Jeg må ærlig si jeg ikke har sett i den selv :hilarious: bare noen som har anbefalt den :shy:
 
Jeg har litt forskjellige bøker til alle sammen, da jeg ikke fikk tak i de samme som jeg hadde til førstesnupp for 14 år siden:rolleyes: Men kommer til å kjøpe denne igjen, som jeg kjøpte til 2-åringen- veldig fornøyd med den:)

Vis vedlegget 363348

Leter på nytt etter babybok, også lurte jeg på, hvordan er denne med tanke på "høyde/vekt" og "første tenner" og sånt? :p
 
Leter på nytt etter babybok, også lurte jeg på, hvordan er denne med tanke på "høyde/vekt" og "første tenner" og sånt? :p

Jo, da var det tid for det igjen ;) Jeg liker den boken veldig godt, synes den er fin og skrive i. Noen av sidene er jo merket, men flere sider litt lenger bak en kan fylle ut hva en ønsker i❤️
 
Jo, da var det tid for det igjen ;) Jeg liker den boken veldig godt, synes den er fin og skrive i. Noen av sidene er jo merket, men flere sider litt lenger bak en kan fylle ut hva en ønsker i❤️

Skulle veldig ønske jeg kunne bla i alle bøkene; men bokhandelen her i nærheten har som regel bare to stk, om noen. En blå og en rosa.
 
Skulle veldig ønske jeg kunne bla i alle bøkene; men bokhandelen her i nærheten har som regel bare to stk, om noen. En blå og en rosa.

Så kjipt med dårlig utvalg, er ikke lett når en skal velge ut ifra hva en finner på nettet, de får en jo ofte ikke sett hvordan de ser ut inni.
 
Back
Topp