Babybok

Dråpeblomst

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!

Har dere en babybok dere anbefaler? Jeg har denne til førstemann, husker ikke hvilken til mellomste og nå med lillebror tror jeg at jeg har lyst på denne. Tror kanskje det er fordi den er litt annerledes enn de vi allerede har.

Har noen av dere erfaring med begge to og har en formening om hvilken dere anbefaler?
 
Jeg har sistnevnte til mi første og syns den er veldig fin :rolleyes: men jeg har ikke noe å sammenligne med!
 
Jeg har sistnevnte til mi første og syns den er veldig fin :rolleyes: men jeg har ikke noe å sammenligne med!

Takk for svar :) Det er vel litt smak og behag helt sikkert, men har lyst å ha en bok som jeg kommer til å bruke. Ser nå at den boken du har kanskje er mer for kun det første året? Jeg kunne tenkt meg en bok som er for spedbarnstiden, kanskje opp til 2-3 år. Kan den brukes til det også eller kun det første året?
 
Hei!

Har dere en babybok dere anbefaler? Jeg har denne til førstemann, husker ikke hvilken til mellomste og nå med lillebror tror jeg at jeg har lyst på denne. Tror kanskje det er fordi den er litt annerledes enn de vi allerede har.

Har noen av dere erfaring med begge to og har en formening om hvilken dere anbefaler?

Den sistnevnte så kjempe fin ut:) men er litt skeptisk til spiralrygg? Etter endel bruk kan det være lett at det hopper utav:bookworm:? Jeg har sett litt organized.no sine, syns de ser fine ut. Vanskelig bestemme seg..
 
Den sistnevnte så kjempe fin ut:) men er litt skeptisk til spiralrygg? Etter endel bruk kan det være lett at det hopper utav:bookworm:? Jeg har sett litt organized.no sine, syns de ser fine ut. Vanskelig bestemme seg..

Nå må jeg inn og se på den og gjøre det enda vanskeligere å bestemme meg :joyful: Har en med og en uten spiralrygg til de to andre og den med spiralrygg foretrekker jeg faktisk.. Lettere å fylle med bilder osv, som tar litt plass og bygger ut.
 
Jeg tror jeg bestiller denne: https://www.organized.no/produkt/mine-forste-ar/
Har siklet på den siden jeg ble gravid hehe :p

Hvordan gjør dere som allerede har fylt ut babybok det med bilder? Har dere bildeprinter hjemme eller bestiller dere til fotobutikk feks?

Ble veldig gira på denne, jeg :woot:
Tidligere har jeg bestilt hos Foto Knudsen feks. Hadde printer hjemme i sin tid, men den fikk eksen :joyful:
 
Jeg tror jeg bestiller denne: https://www.organized.no/produkt/mine-forste-ar/
Har siklet på den siden jeg ble gravid hehe :p

Hvordan gjør dere som allerede har fylt ut babybok det med bilder? Har dere bildeprinter hjemme eller bestiller dere til fotobutikk feks?
Den var utrolig fin. Skulle ønske jeg ikke hadde allerede bestilt. Jeg har fremkalt bilder hos elite foto, og fått de sendt hjem. Syns de har best farger :)
 
Hei!

Har dere en babybok dere anbefaler? Jeg har denne til førstemann, husker ikke hvilken til mellomste og nå med lillebror tror jeg at jeg har lyst på denne. Tror kanskje det er fordi den er litt annerledes enn de vi allerede har.

Har noen av dere erfaring med begge to og har en formening om hvilken dere anbefaler?

Jeg kjøpte Babyjournalen og Barnejournalen, men syns ikke de var så fine når jeg fikk de. Så solgte de og kjøpte den fra Organized til begge mine. Den er superfin, og går helt opp til skolealder.
 
Jeg tror jeg bestiller denne: https://www.organized.no/produkt/mine-forste-ar/
Har siklet på den siden jeg ble gravid hehe :p

Hvordan gjør dere som allerede har fylt ut babybok det med bilder? Har dere bildeprinter hjemme eller bestiller dere til fotobutikk feks?
Jeg kjøpte Babyjournalen og Barnejournalen, men syns ikke de var så fine når jeg fikk de. Så solgte de og kjøpte den fra Organized til begge mine. Den er superfin, og går helt opp til skolealder.

Orker ikke dvele lenger, det ble organized :) Takk for tipset! :happy:
 
Jeg kjøpte Babyjournalen og Barnejournalen, men syns ikke de var så fine når jeg fikk de. Så solgte de og kjøpte den fra Organized til begge mine. Den er superfin, og går helt opp til skolealder.
Er det plass til mye bilder?
 
Er det plass til mye bilder?

Plass til en del, mer plass i denne enn de fleste andre jeg har sett. Men jeg lager fotobøker ved siden av, så har ikke behov for hele barndommen i bilder i den boken :)
 
Jeg har kjøpt et sånt fotoalbum med bare blanke sider, sånn scrapbookaktig fotoalbum(ikke sånn med plastikklommer for bilder) og lager egen babybok ut av det. Da kan jeg velge selv hva jeg vil fortelle om, hvor mye bilder ift tekst osv.
 
Fikk babyboken i dag - veldig fornøyd! :woot: Allerede begynt å fylle ut noe, blir stas å fylle ut mer :happy:
Såå hyggelig! Jeg har bestilt hjem noen penere penner, samt limstift så er snart klar til å begynne på boken jeg også :D Ser det er sider til fot- og håndavtrykk. Har du tenkt på hvordan og når dere tar dette? Må vel gå til innkjøp av noe maling...
 
Såå hyggelig! Jeg har bestilt hjem noen penere penner, samt limstift så er snart klar til å begynne på boken jeg også :D Ser det er sider til fot- og håndavtrykk. Har du tenkt på hvordan og når dere tar dette? Må vel gå til innkjøp av noe maling...

Så det var der, men har ikke rukket å tenke annet enn maling, ja.. Gjorde det med nr.2 og det ble bra. Bare litt mas å vaske av maling mellom fingre og tær (var fingermaling og trygt for baby må jeg legge til ;) Si fra hvis du har noe tips til maling - den fingermalingen var jo i standard farger, kunne gjerne tenkt meg noe litt finere kanskje..
 
Back
Topp