Babybok

Nei har ikke slik. Men eg har sånn "babyens dagbok" men den e fra etter fødel da men egbhar fylt ut alt til nå :-D elsker slike bøker. . Kjekt for de små når de blir store :-) Så blir samme på denne babisen og. Ellers skriver eg dagbok sånn for min egendel om graviditet og tida etter om alle tinga som skjer ;-) så eg kikker ofte tilbake nå på sist graviditet ;-)

Men den der såg kjekk ut. Kikka på samme sist ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke den, har mauri kunnas bebisboken (finnes sikkert ikke i norge), og der var det en del sider som var tilegnet perioden för födselen. Greit å skrive litt der nå og da, for man glemmer fort:P

Har boken om deg fra goboken :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke noe bok. Men har lyst å lage noe. Bynner å bli spark, følelser, oul bilder ect.

Venter på årets Julegave<3

Har ikke noe bok. Men har lyst å lage noe. Bynner å bli spark, følelser, oul bilder ect.

Jeg har også lyst til å lage bok selv, men så kreativ er jeg dessverre ikke. Er veldig fornøyd med den boka jeg har kjøpt, men tenker jeg skal lime inn egne bilder og pynte litt selv så den blir mer personlig :)

Synes det er så koselig med slike bøker!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har også lyst til å lage bok selv, men så kreativ er jeg dessverre ikke. Er veldig fornøyd med den boka jeg har kjøpt, men tenker jeg skal lime inn egne bilder og pynte litt selv så den blir mer personlig :)

Synes det er så koselig med slike bøker!

Hva slags milepæler står det i en slik bok. Har du noen eksempel?

Veldig kjekt å lage album med både bilder og tekst, dikt og brev fra meg til den i magen :-) eg e allerede igang med mitt frem til nå ;-) bilde sv gravidtest, støresøster med t-Skjorte, egen side med msgebilder fremover og ultralydene ;-)
Kikker stadig i det eg laga sist :-) der har eg og bilde av ulike milepæler som å sitte, stå, gå.. såå kjekt å kikke tilbake ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva slags milepæler står det i en slik bok. Har du noen eksempel?

I den jeg har kjøpt er det forskjellige kapitler med masse forskjellige milepæler. Ventetiden, fødselen, den første tiden hjemme, vekst og utvikling, måltider, reiser og utflukter, festdager og yndlings. Orker ikke bla gjennom boka for å finne ut nøyaktig hvilke :p Så er det stamtre, sider til å lime inn bilder og lommer hvor man kan legge inn kort osv.

Har "boken om deg" fra goboken, men har ikke fått skrevet i mellomste sin engang! Er så dårlig på dette her :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

I den jeg har kjøpt er det forskjellige kapitler med masse forskjellige milepæler. Ventetiden, fødselen, den første tiden hjemme, vekst og utvikling, måltider, reiser og utflukter, festdager og yndlings. Orker ikke bla gjennom boka for å finne ut nøyaktig hvilke :p Så er det stamtre, sider til å lime inn bilder og lommer hvor man kan legge inn kort osv.

Høres bra ut.

Har babykrøniken nå til alle. Veldig fornøyd! Det jeg må fylle ut nå er på ultralydundersøkelse :) så er det litt om meg og svskapet ellers blir det å vente til babyen kommer :) laget scrappingalbum til første bare frem til hum var et år, er ikke ferdig med mellomste sin så må hive meg i sving før jeg må begynne på wnda et til. Er veldig gøy da! :)

Jente 2010 & 2012 <3

Back
Topp