Babybok

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Er det noen som kan anbefale en god babybok? En som man kan skrive litt om før-tiden, fødsel og etter fødsel :)

Vi har "da jeg var liten" til guttene våre, og har nettopp kjøpt den samme til jenta i magen. Koster ca 250kr. Den er inndelt i før fødsel,
og de forskjellige fasene etter. Mange sider å skrive på, lime inn bilder og fylle ut. Er også oppbevaringslommer i den. Jeg er veldig fornøyd med den ihvertfall :)

Fekk ei sånn babybok frå Babyglede (bokklubb på nett) frå Mati Lepp, syns den var veldig søt :)
9788202326388.jpg

Vi har "da jeg var liten" til guttene våre, og har nettopp kjøpt den samme til jenta i magen. Koster ca 250kr. Den er inndelt i før fødsel,
og de forskjellige fasene etter. Mange sider å skrive på, lime inn bilder og fylle ut. Er også oppbevaringslommer i den. Jeg er veldig fornøyd med den ihvertfall :)

Hørtes ut som en sånn bok jeg ønsker meg :)

Jeg ønsker meg da jeg var liten, for har min svangerskapsdagbok som er i den serien. I tillegg har jeg vårt bryllup som også er i den serien, liker de bøkene veldig godt. Detaljerte og fine, både til å se på og bla i.

På vei, med Gro Nylander. Mye stoff om graviditeten, har lært mye ved å lese boka. Skal fortsette med boka «Mamma for første gang» av samme forfatter

Last edited:
Back
Topp