Babybok/journal

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hvilken babybok der man kan notere ting fra barnas første år er å anbefale? :happy: Man får jo stort sett ikke sett hvordan dem er inni før man kjøper dem.
 
Anbefaler Barnets bok fra Withwhite.
Har hatt Babyjournalen og en annen babybok, men har endt opp med å klippe ut eller skrive over til Barnets bok. Den dekker absolutt alt du kan tenke deg :)
 
Har alfabetdyr sine, synes de er fine :)
 
Har Alfabetdyr Din historie til storebror, syns det er greit at det er perm og man kan kjøpe og sette inn ekstra sider om man ønsker.(Burde bare være enda flinkere å fylle inn i den :bag:)
 
Jeg kjøpte «Da jeg var liten» til førstefødte etter å ha bladd i litt forskjellige. Begynte å skrive litt i den, før jeg innså at jeg ville hatt mer av noe og mindre av annet, så jeg begynte å skrive det på PCen istedenfor, så lager jeg heller en veldig personlig fotobok ut av det. Muligens litt mer jobb, men da blir det akkurat sånn jeg ønsker å ha det.
 
Jeg kjøpte «Da jeg var liten» til førstefødte etter å ha bladd i litt forskjellige. Begynte å skrive litt i den, før jeg innså at jeg ville hatt mer av noe og mindre av annet, så jeg begynte å skrive det på PCen istedenfor, så lager jeg heller en veldig personlig fotobok ut av det. Muligens litt mer jobb, men da blir det akkurat sånn jeg ønsker å ha det.

Jeg tenker jeg også kommer til å lage en fotobok i tillegg :) Vurderer å lage en for hvert år :)
 
Vi lagde fotobok som hun fikk på navnedagen sin. Brukte noen bøker for inspirasjon. Etter det har hun fått fotobok i bursdagsgave hvert år. Syns det er fint å kunne skrive så mye(les lite) jeg har å si. Ble en del i 1., men etter det er det biler og overskrifter.
 
Back
Topp