BabyBjørn

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Er det flere som får innmari vondt i ryggen av å bære den lille i sånn BabyBjørn?
Og er et Bæresjæl et alternativ eller er det det samme problemet?
Må jo få litt gjort hjemme osv. og trenger begge hendene av og til [&:] og Vippestol/Lekegrind går ikke lengre enn 10-15min...

Bæresjal og Mei tai skal være bedre for ryggen [:)]

har du stilt den inn riktig da??? jeg fikk og veldig vondt i ryggen i førsten så jeg spurte i butikken... og da viste de meg hvordan den skulle sitte osv... etter d tar d lang tid før jg blir sliten... nesten som og går gravid:P

jeg elsket min babybjørn[:D] Hvilken modell har du? har orginal og den activ jeg(den med korsrygg støtte.)

Hmm, har den original BabyBjørn, men den har ikke noe støtte i korsryggen, og nettopp der i korsryggen sitter smertene hvilke begynner noen timer etter jeg har bært ham i Bjørnen. Ikke mens...[&:]

har ikke hatt noe problem med babybjørn, brukte den ikke når det ble gjort daglige ting da.

Jeg har nati vevd bæresjal som jeg har kjøpt fra dotedot. Jeg er kjempe fornøyd Får ikke vondt i ryggen og sønnen min er 7 månder og veier 7kg :) Anbefales.

Gå inn på barnvedhjertet.no der kan du få masse hjelp om hva som er lurt og velge av typer

ORIGINAL: Kasienka

Hmm, har den original BabyBjørn, men den har ikke noe støtte i korsryggen, og nettopp der i korsryggen sitter smertene hvilke begynner noen timer etter jeg har bært ham i Bjørnen. Ikke mens...[&:]

prøv å dra det krysset på ryggen så langt ned som du kan.. slik at bærepunktet kommer midt på ryggen, om du forstår hva jeg mener.. Kommer det oppe på ryggen kan man for få feil holdning. Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: * supermamma*

ORIGINAL: Kasienka

prøv å dra det krysset på ryggen så langt ned som du kan.. slik at bærepunktet kommer midt på ryggen, om du forstår hva jeg mener.. Kommer det oppe på ryggen kan man for få feil holdning. Masse lykke til[:)]

Ok, takk for tipset! Skal prøve det!

ORIGINAL: Trine81

Jeg har nati vevd bæresjal som jeg har kjøpt fra dotedot. Jeg er kjempe fornøyd Får ikke vondt i ryggen og sønnen min er 7 månder og veier 7kg :) Anbefales.

Gå inn på barnvedhjertet.no der kan du få masse hjelp om hva som er lurt og velge av typer

Så fint side! Takk for det! [:D]

Jeg kunne ikke bruke BB pga smerter i ryggen. Kjøpte mei-tai og det ble bedre. Mannen brukte BB hele tiden. Den hang liksom mye riktigere på ham. Var ikke laget for min kropp på en måte[;)]

hmm.. hørte ei venninne også klaga på det...

Back
Topp