Babybanden

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Har dere bestilt noe derfra før? Idag morges kom jeg over et tilbud på vogna vi har bestemt oss for, så jeg heiv meg rundt og bestilte den. Allerede i ettermiddag fikk jeg sms om at vogna var kommet på postkontoret! Superimponert, så nå har jeg sendt sambo for å hente den (post i butikk, så åpent enda!)

Endelig er alt i hus, 5 uker før termin :P

Ja, har bestilt derfra og bare pos.erfaringer.
Ka vogn ble dt:)?

Ikke faktisk bestilt noe hos de, men var i kontakt med de på telefon angående spørsmål jeg hadde, var superfornøyd med servicen! Også har de herlige priser på ting :p

Bestilte også vogn derfra. Halv pris, og kunne hentes på butikken dagen etter :D

Bestilte vognpose og ammepumpe derfra. Tok ikke mange dagene før jeg fikk pakka:) en dag eller to:) fikk masse mail om at ho var sendt og på vei og slikt. Meget fornøyd med dem:)

Har bestilt eit par ganga, veldig fornøyd.

Korleis gjekk det med vogna? Var det som forventa? Gratulerer med alt i hus ;-)

Ja, har vært fornøyd, bestilte vogna derfra (Mountain Buggy) :) og endel ull til toåringen.

Så bra at alle er fornøyde! Ble veldig overraska over at den kom fram samme dag ;D Sambo dro på fotballtrening i samme slengen, så han og vognen har enda ikke kommet hjem! Men blir gøy å få den på plass :)

Det ble Babyjogger city elite. Hadde bestemt oss for den for lenge siden, og har skaffet oss deluxebagen (litt større enn de andre) for en stund siden også.

Vi har også bestilt derfra et par ganger, veldig fornøyd så langt. I går fant vi maxicosi-bilsetet som vi har vurdert, på skikkelig tilbud. Det er siste store investering for oss. Jeg er glad for at vi hadde is i magen og ventet på tilbud. Det ble til slutt Pebble. Kjekt at basen kan brukes også til neste sete. Vi vurderte også cabriofix, pga pris, men nå ble det ikke særlig forskjell.

Vi har også bestilt derfra et par ganger, veldig fornøyd så langt. I går fant vi maxicosi-bilsetet som vi har vurdert, på skikkelig tilbud. Det er siste store investering for oss. Jeg er glad for at vi hadde is i magen og ventet på tilbud. Det ble til slutt Pebble. Kjekt at basen kan brukes også til neste sete. Vi vurderte også cabriofix, pga pris, men nå ble det ikke særlig forskjell.

Veldig greit å finne ting på tilbud! Vi hadde tenkt å bruke prisjakt, men siden vogna var såpass billig bare én dag eller kort periode, og i tillegg kan komme 2 min unna oss, så var det veldig greit å bestille.

Deilig å ha unna alle de store utgiftene da!!

Back
Topp