Babybøker "det første året"

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Gleder meg til å byne med den <3 Men vi vet ikke kjønnet da, så går ikke handla den inn enda, får bare notere litt i begynnelsen :)

Fant frem min gamle i dag, syns ikke mamma noterte så veldig mye i den, men det som står er jo utrolig koselig å se tilbake på :)

Har der fremdeles deres?

image.jpg image.jpg image.jpg
image.jpg

Jeg har 2 og mamma har vært flink til å fylle ut begge. Fikk de med meg da jeg var hjemme på besøk sist :) Kjempekos! Skal helt klart lage til lille, men venter litt og ser om jeg får i gave eller om jeg må kjøpe selv. Fikk med en sånn reklamebok i babyboksen vi hentet på kiwi tror jeg. Har brukt den som kladd enn så lenge.
Prøvde å lete etter sånne bøker da jeg var innom Ark sist, men jeg fant ingen. Skulle gjerne sett gjennom et par før jeg kjøper en. Tar gjerne imot anbefallinger og hvor de er kjøpt! :)

Jeg har 2 og mamma har vært flink til å fylle ut begge. Fikk de med meg da jeg var hjemme på besøk sist :) Kjempekos! Skal helt klart lage til lille, men venter litt og ser om jeg får i gave eller om jeg må kjøpe selv. Fikk med en sånn reklamebok i babyboksen vi hentet på kiwi tror jeg. Har brukt den som kladd enn så lenge.
Prøvde å lete etter sånne bøker da jeg var innom Ark sist, men jeg fant ingen. Skulle gjerne sett gjennom et par før jeg kjøper en. Tar gjerne imot anbefallinger og hvor de er kjøpt! :)

Jeg mener jeg så en tråd om en spesiell bok her for litt siden, håper noen vet hvilken det er og linker ;) jeg glemte helt P lagre når jeg leste den..,:anyone

Kommende tante har kjøpt til oss, gleder meg til å fylle ut :) elsker å holde på med sånne ting!

Jeg har min, og det er moro og fint!masse hyggelige notater fra mamma og pappa. Til min første datter har jeg "da jeg var liten"-boka. Den skal vi ha nå også. Veldig fornøyd med den. Fint med ekstra lommer til å legge minner: den første bussbilletten, papirer fra helsestasjonen, sykehus, kort, dåpsinvitasjon, hårlokk, postkort, flybilletter osv:)

Har også kjøpt boka "til mitt barnebarn" som moren og faren min fyller ut. Det synes jeg er så fint! De skriver om egen barndom osv. En flott gave til nybakte besteforeldre, og genial minnebok om dem senere i livet. Anbefales på det varmeste!!! En fin gave. Det finnes flere varianter av slike. Ser at feks ark.no har salg på en nå: 99 kr. Bare å søke på "til mitt barnebarn bok" på Google.

Last edited:
Jeg har min som mamma fylte ut. Hun skrev masse i den, gøy å lese :)
Jeg har en fra godboken, og så skal jeg kjøpe en fra ark. Men de har så mange fine så jeg har ikke klart å bestemme meg enda :D i mellomtiden så noterer jeg ned en kladd :-)

Jeg har min som mamma fylte ut. Hun skrev masse i den, gøy å lese :)
Jeg har en fra godboken, og så skal jeg kjøpe en fra ark. Men de har så mange fine så jeg har ikke klart å bestemme meg enda :D i mellomtiden så noterer jeg ned en kladd :)

Er artig å lese i sin gamle bok <3

Har fått en fra GodBoken jeg også, men vil ha en annen, så blir notatblokk en stund ;)

Jeg har kjøpt "Mine første år" av Elsa Beskow.
https://www.ark.no/ark/boker/Beskow...eskows-eventyrverd-9788202416607#.VVOTnXAzerU
Syntes denne var veldig fin, og den passer godt til både jente/gutt, da jeg ikke visste hvilket kjønn vi ventet.

Fant også frem boken min mor skrev om meg, da jeg var liten. Den har vært veldig grei å ha, da min mor døde for ti år siden, og min far ikke er SÅ flink til å mimre tilbake til tiden mamma gikk gravid med meg, og min fødsel. Så nå er det spesielt fint å sitte med den boken:Heartred

Back
Topp