BabyAkselsen

For en natt !
Verste natten jeg har opplevd tror jeg !

I går kveld når jeg skulle legge meg, så regnet det veldig. Det var skikkelig blås og regn ute hele kvelden.
Når jeg skulle inn på soverommet så lå jeg plutselig på gulvet ! I vanndamm !!!
Fikk helt panikk for baby ! Heldigvis landet jeg ikke på magen ! Og han beveget seg godt inni der.
Det viste seg at det var lekkasje fra taket pga regn..
Når jeg fikk satt meg opp på senga, ringte jeg mannen og han kom så fort han kunne ! (Ting skjer alltid når han er på jobb..)
Blodet rant, fra stortåa.. Mistet negla !

Vi fikk sagt ifra til huseier og hun kom å så på det.

Når vi hadde fått roet oss ned, og jeg skulle legge meg, kjente jeg at jeg var øm i bekkenet. Og det er jo ikke rart, jeg sklei jo i full fart !

Mannen hjalp meg i seng og dro på jobb igjen.

Kl 02 ringte jeg han og sa at det var drit vondt å bevege seg. Helt sykt vondt !
Han ringte legevakten og vi fikk beskjed om å ta Paracet.

Kl 04 gjorde det enda mer vondt og tårene trilla ! :-(
Jeg klarte ikke bevege meg i det hele tatt nå ! Kom meg hverken ut av senga eller noe.
Mann måtte komme igjen, og denne gangen skrek jeg for full hals !
Jeg måtte jo på do, og vi brukte over 1 time på å komme oss dit. Det er snakk om 8m fra soverom til do..
Jeg klarte ikke legge vekt på beina på egenhånd og jeg klarte ikke bevege ett og ett ben framover..

Ringte legevakten igjen, men ingen hjelp eller råd å få..

Etter toaletturen fikk jeg lagt meg i sofa. Kl var 06 og vi var trøtte..

Våknet kl 09 og smerten var der enda.
Vet ikke hvor en skal gjøre av seg. Må ha hjelp til alt ! Bevege beina, løfte dem, reise meg og gå..

Er nå 33+2, og kjenner jeg gleder meg til å få han ut.. Slitsomt å ha 2 i 1 kropp. Særlig siden jeg har vært så uheldig i det siste.

Hardt fall + allerede bekkenløsning er ingen bra match !

Spennende dager i vente.
Godt vi har krykker og bare 1 etasje.
Kjære Gud, la oss få litt flaks snart !
 
Dritt dag igjen.
Klarte ikke bevege meg en muskel på morgenen.. Ringte legevakt og de ba meg komme.

Etter mye om og men for å komme seg dit fikk vi henvisning til akutten i Fredrikstad.

Kom dit og forklarte hva som var, ble da igjen henvist opp til B3.
De tok ultralyd og registrering av barnet. Noe som var bra.
Det er jo ikke baby som er problemet..

Ble igjen sendt ned til akutten og fikk beskjed om å sove sittende i sofaen i 6 uker til. Og ikke noe smertestillende.

Vært på sykehus fra 09-18.
Hylgråt når jeg bare fikk den beskjeden.. Ikke noe hjelp å få.
Så nå må mannen mest sannsynlig sykemelde seg for å ta vare på meg fram til fødsel.

Er det mulig. Dårligere livskvalitet har jeg aldri hatt. Blir deprimert og lei, noe som jeg ikke ville være når jeg bar på min egen baby..
 
Uke 36 ❤️
Gleder meg til å se lillemann !
Han er veldig aktiv om dagen, og elsker å dunke borti ribbeina mine.. :)

Gleder meg til magen kanskje kan synke litt, så det blir litt lettere å puste.

Ellers er bekkenet kjempe vondt og nattesøvn er oppskrytt ! Hehe
 
37+1 ❤️

Vært hos jordmor i dag. Gutten vår hadde det supert. Hodet var festet og lå langt ned.
Har hatt vonde kynnere i dag. Gjør vondt nedentil samtidig med kynneren. Dette var godt tegn, og jordmor trodde det ville skje noe snart :)
Kjenner på kroppen at det blir godt å komme tilbake til seg selv. Kunne kle på seg uten å slite seg ut, ta på sko, plukke opp ting fra gulv ++

Men det skal være sikkert; sønnen vår er verdt all smerte og slitsomheter vi har hatt ❤️ snart er han jo endelig hos oss.
Pappan gleder seg masse, og gruer seg til hvordan fødsel blir. Tenker han takler det kjempe bra ❤️
 
I dag er det 1 uke igjen til termin ! Og jeg er så utålmodig..
Sover fryktelig dårlig og vil bare at lillegutt skal komme ut ❤️
Mye liv i magen, men det har dabba av med vonde kynnere..
 
Gutten har fast rutine på når han vil sparke mamman sin ! Hver morgen og kveld. Vi har bestilt 3D ul, og skal dit 12 august ❤️ gleder meg til å se han igjen ❤️
Magen vokser som bare det, får legge ut nytt bilde snart !


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor langt var du på vei? Hvor var du på ultralyd? Og var du fornøyd? :)
 
1 dag på overtid ! Tok med meg gubben på tur i stad, og det ble skikkelig mensmurringer ut av det !

Måtte snu å gå tilbake.
Satse på at noe er på gang iallefall :)
 
Back
Topp