Baby vokser! :-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Vekstkontroll igår viste lillebror som vokser helt perfekt i sin egen kurve, rett over gjennomsnittet! Er nå rundt 1900 gram. :-)

Fostervann, navlestreng, morkake helt optimalt! Legen var stolt av vektoppgangen min! :-)

Fikk se testikler, så hun garanterte med over 100% at det fortsatt er en gutt! ♡ :-) Og, jeg ble positivt overrasket med at hodet ligger ned! Det hadde jeg ikke ventet som tredjegangsfødende. :-)

Skal få ny time i uke 36, om 4 uker. :-)

sååå bra da :D ingenting er bedre....

Så flott! Gratulerer! Du bør være stolt av deg selv som nå har klart å gå opp i vekt! :-D

Herlig!! Jeg var og på vekstestimering igår, alt fint her og. Veldig glad og lettet :)

Husker ikke hvorfor dere får ekstra oppfølging? Pga barn med lav fødselsvekt sist?

Herlig!! Jeg var og på vekstestimering igår, alt fint her og. Veldig glad og lettet :)

Husker ikke hvorfor dere får ekstra oppfølging? Pga barn med lav fødselsvekt sist?
Er det ikke fordi hun er undervektig og ikke har klart å legge så mye på seg? Tror det :-)

Jeg har tidligere hatt spiseforstyrrelser, og undervektig i graviditeten. Vekten har stått ganske stille helt fram til jeg nå har fått næring på resept av lege, og jeg virkelig presser i meg mat. Symfysemål var lave, og begynte å flate ut/nedover. Derfor følges jeg opp.

Men symfysemål viser tydeligvis ikke riktig bilde, og det er jeg som har gått ned i vekt, for babyen vokser jo, og er til og med rett over gjennomsnittet! :-)

Men selv om babyen vokser vil de følge meg opp pga problemer med matinntak. Jeg er jo liten, kun baby som vokser.
Det er veldig godt med oppfølging, savnet det forrige graviditet.

Nå blir det å prøve legge på seg, så jeg kan amme. Raser ned i vekt etter fødsel, og siden jeg er undervektig nå også må jeg bare presse i meg.

Så flott at dere også fikk godt nytt, og at alt så bra ut! Det er jo bare helt herlig! :-)

Er det ikke fordi hun er undervektig og ikke har klart å legge så mye på seg? Tror det :)
Det stemmer!
Undervekt, tidligere spiseforstyrrelser, og symfysemål som begynte å flate ut. :-)

Så flott! Gratulerer! Du bør være stolt av deg selv som nå har klart å gå opp i vekt! :-D
Tusen takk! :-)
Veldig fornøyd! :-)
Og utrolig glad for å vite at babyen vokser og har det bra der inne! :-)

Back
Topp